موسسه آبادانی سروش دانش

برگزاری بیست و هفتمین کنگره سالانه انجمن مطالعات خاورمیانه آلمان

بیست‌وچهارم تا بیست‌وششم سپتامبر ۲۰۲۰ در دانشگاه Osnabrückبرگزارکنندگان کنگره سالانه انجمن مطالعات خاورمیانه آلمان از محققانی که در حوزه خاورمیانه، شمال آفریقا و جهان اسلام  فعالیت می‌کنند، دعوت کرده‌اند تا پیشنهادات خود را برای این کنگره ارسال کنند. این پیشنهادات می‌تواند در دو بخش پنل‌های از پیش‌سازماندهی شده و مقالات فردی ارائه شود.

شرکت در پنل‌ها و کارگاه‌های از پیش سازمان‌یافته، با حداقل سه مقاله ارائه شده امکان‌پذیر است. برگزارکنندگان پنل‌ها، مسئولیت بررسی کیفیت مقالات را بر عهده دارند و ممکن است مقالات با خلاصه‌های کم‌کیفیت را رد کنند.

مقالات فردی نیز از نظر موضوعی با پنل‌ها در ارتباط هستند. محققان در این کنگره، ۲۰ دقیقه فرصت دارند تا به ارائه مقاله خود بپردازند و پس از آن، ۱۰ دقیقه برای بحث و گفت‌وگو درباره مقاله زمان دارند. مقالات می‌تواند به زبان‌های آلمانی و انگلیسی ارائه شوند. هر چند با توجه به ماهیت بین‌المللی کنگره، دست‌اندرکاران آن، ترجیح می‌دهند که دانشجویان از زبان انگلیسی استفاده کنند. در این کنگره، حداکثر هر محقق به صورت انفرادی می تواند دو مقاله ارائه کند.

علاقمندان به شرکت در این کنگره باید خلاصه‌ای از مقالات خود را تا ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۰ به کنگره انجمن مطالعات خاورمیانه آلمان در حوزه مستندات و تحقیقات معاصر ارسال کنند. تصمیم‌گیری در مورد پذیرش یا رد مقالات تا تاریخ ۳۱ ژوئیه اعلام خواهد شد. محققان باید توجه داشته باشند که خلاصه مقالات باید حداکثر ۳۰۰ کلمه باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه اسنابروک مراجعه کنید:

https://www.islamische-theologie.uni-osnabrueck.de/en/events/27th_international_davo_congress.htm

ارزشیابی آنلاین تحصیلی (بدون هزینه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تحصیلی رایگان