موسسه آبادانی سروش دانش

وسایل ضروری که از ایران باید همراه داشته باشید

وسایل ضروری که از ایران باید همراه داشته باشید

در آلمان تقریبا همه اجناس مورد نیاز  موجود است ولی قیمت برخی از آن ها از ایران خیلی گران تر و یافتن آن ها بویژه در روزهای ابتدای ورود به آلمان کمی مشکل است لذا بهتر است دانشجو  برای زندگی و تحصیل در آلمان برخی لوازم ضروری مورد نیاز را همراه خود به آلمان ببرد.

از طرف دیگر برای حمل بار با هواپیما محدودیت هایی وجود دارد سقف باری که مسافر می تواند به همراه داشته باشد بسته به شرکت هواپیمایی و نوع بلیط متفاوت است و معمولا بین ۲۰ تا ۳۵ کیلوگرم برای هر بلیط می باشد البته مسافر می تواند میزانی بار نیز به همراه خود به داخل هواپیما ببرد. تحویل باری با بیش از محدوده مذکور به قسمت حمل بار فرودگاه مستلزم جریمه بار به ازای وزن بار اضافی است مبلغ این جریمه معمولا زیاد است مقدار باری که مسافر می تواند به همراه خود به داخل هواپیما ببرد نیز بسته به شرکت هوایی متفاوت است ولی از آنجا که کتاب ها سنگینند  و معمولا حمل بار به درون هواپیما محدودیت حجمی دارد کتب مورد نیاز را می توان به همراه خود به داخل هواپیما حمل کرد و یا آن ها را توسط  پست مطبوعات و یا با سیستم سپردن بار به شرکت های هوایی(CARGO) به آلمان حمل کرد.

وسایل ضروری که از ایران باید همراه داشته باشید

از جمله وسایل ضروری که از ایران باید همراه داشته باشید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– کتاب های فارسی مورد نیاز مرتبط با موضوع تز

-تمام لغت نامه های به زبان های مختلف مورد نیاز

-کتب دینی ادبی و سایر کتب مورد علاقه

– اصل و ترجمه تمام مدارک مورد نیاز

– چند نسخه فتوکپی از مدارک مهم ترجمه شده و از پاسپورت

-پلوپز

-پتو ملحفه و بالش در صورت امکان و وجود جا

– لباس مناسب فصل های مختلف ( بویژه لباس گرم) برای حداقل یک سال ( پس از یک سال زندگی در آلمان شناخت کافی برای خرید لباس مناسب در زمان خاص و از فروشگاه های خاص تامین می گردد.

– چند قطعه عکس و ترجیحا مشابه عکس پاسپورت

ارزشیابی آنلاین تحصیلی (بدون هزینه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تحصیلی رایگان