موسسه آبادانی سروش دانش

بستن قرارداد اجاره خانه در آلمان

بستن قرارداد اجاره خانه در آلمان
بستن قرارداد اجاره خانه در آلمان

 

 

قرارداد اجاره در آلمان بسیار مهم و حساس باشد. اگر آشنائی کافی و کامل به زبان آلمانی ندارید، توصیه می کنیم قرارداد های اجراه را امضا نکنید و از یک فرد مسلط به زبان آلمانی کمک بگیرید.

 

 

شما به عنوان یک مستاجر، همیشه می توانید قرارداد اجاره‌ی نامحدود با مالک را با اطلاع قبلی (سه ماه قبل) به صاحب خانه و یا شرکت مربوط، فسخ نمایید. فراموش نکنید که شما باید درخواست مکتوب لغو قرار را باید قبل از سومین روز کاری هر ماه، به صاحبخانه تحویل دهید. در برخی موارد، دوره اطلاع ممکن است کوتاهتر باشد. البته لغو قرارداد به آنچه که در قرارداد توافق شده است نیز بستگی دارد.

 

 

برای عقد قرارداد های مختلف بایستی کلیه موارد ذکر شده در قرار داد رامطالعه نمود و سپس اقدام به امضای آن نمود این امر به ویژه برای قرارداد خانه که موارد متعددی در رابطه با هزینه های جاری خانه که به کرایه سردKaltmiete اضافه می شود شرایط تخلیه تعمیرات خانه و…. در آن ذکر شده بسیار مهم است.

 

 

عقد قرار داد با سازمان دانشجوییstudentenwerkبرای اجاره خوابگاه دانشجویی خطر ساز نبوده با مطالعه کمتر هم می توان آنرا امضائ نمود ولی عقد قرارداد با صاحب خانه های خصوصی و شرکت ها بسیار مهم بوده و بایستی قبل از اقدام به امضای آن ها از کلیه شرایط مندرج در قرار داد بصورت کامل و واضح مطلع شد در غیر این صورت امضای یک قرارداد خانه می تواند منجر به ایجاد مشکلات فراوان و پرداخت هزینه های زیادی گردد.

 

لطفا توجه داشته باشید: اگر قرارداد اجاره مدت مشخصی داشته باشد، معمولا قبل از پایان تاریخ درج شده در قرارداد، نمی توانید ان را لغو کنید. برای بررسی اینکه آیا قرارداد اجاره  شما از لحاظ قانونی معتبر است یا خیر، با مرکز مصرف کنندگان(Verbraucherzenterale) یا انجمن حمایت از مستاجران تماس بگیرید.  اینجا شما می توانید یک انجمن حفاظت مستاجران در منطقه خود پیدا کنید.

ارزشیابی آنلاین تحصیلی (بدون هزینه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تحصیلی رایگان