موسسه آبادانی سروش دانش

دندانپزشکی در آلمان

دندانپزشکی در المان
دندانپزشکی در آلمان

 

 

تحصیل در آلمان در رشتۀ دندانپزشکی، این یکی از رشته های پر طرفدار در بین دانش آموزان و دانشجویان ایرانی می باشد. همچنین تخصص های دندانپزشکی در آلمان نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. دوران تحصیل در رشته دندان‌پزشکی در دانشگاه‌های آلمان، به مدت ۵ سال و یا ۱۰ ترم تحصیلی در نظر گرفته شده است.

 

 

دانشجویان در این دوره همانند دوره های پزشکی، ابتدا دوره دروس تئوری را به پایان رسانده و سپس وارد دوره کلینیکی می شوند. و پس از موفقیت کامل دوره کارآموزی، می توانند وارد بازار کار شود. همانند دوره پزشکی، در دوران دندانپزشکی نیز آزمونهای کتبی و شفاهی از دانشجویان در زمانهای خاصی که توسط دانشگاه اعلام می شود، اخذ می شود.

 

 

جاذبه ها و دلایل زیادی برای گرایش به این رشته وجود دارد. از قبیل: اعتبار دانشگاههای آلمان، رایگان بودن تحصیل، امکان دریافت حقوق از بیمارستانها و دانشگاهها در دوران گذراندن تخصص در آلمان، امکان کار در ضمن تحصیل در آلمان، کوتاه بودن دوران تحصیل دندانپزشکی، رشته دندان‌پزشکی در دانشگاه‌های آلمان همانند رشته‌های دامپزشکی و داروسازی در مقطع کارشناسی ارشد پیوسته ارائه می‌شود.

 

 

علاقه‌مندان به دریافت مدرک دکتری، همانند سایر دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی، پس از دریافت مدرک کارشناسی ارشد پیوسته، با انتخاب موضوع رشته و پذیرش آن توسط استاد راهنما، به تحصیل در مقطع دکتری مشغول می‌شوند.

 

 برای کار کردن دراین زمینه ، همان مدرک کارشناسی ارشد پیوسته کفایت می‌کند و با آن می توانید در بیمارستانها، کلینیک ها و یا در مطب شخصی خود به کار دندانپزشکی مشغول شوید

 

خاطر نشان می گردد، که مدارک دندانپزشکی آلمان که در مقطع کارشناسی ارشد پیوسته برای دانشجویان این رشته ارائه می شوند، در ایران معادل دکتری عمومی دندانپزشکی معادل سازی شده است و کاملا معتبر می باشند.

ارزشیابی آنلاین تحصیلی (بدون هزینه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تحصیلی رایگان