موسسه آبادانی سروش دانش

افزایش شانس قبولی در امتحان ورودی کالج

افزایش شانس قبولی در امتحان ورودی کالج
چگونه شانس قبولی خود در امتحان ورودی کالج را افزایش دهیم

 

مبحث کالج رو اگر به چهار بخش: پذیرش گرفتن، قبولی در امتحان ورودی، تحصیل در کالج و دوران پس از کالج و قبل از دانشجو شدن تقسیم کنیم، یکی از اساسی ترین و مهمترین ترین قسمت های آن ، قبولی در امتحان ورودی هست

 

اما چگونه؟

کدام کالج و موضوع امتحان : در ابتدا تکلیف خود را مشخص کنید. اینکه کدام کالج ها قرار هست امتحان ورودی دهید. تاریخ بعضی از امتحانات کالج ها بر حسب اتفاق، در یک روز میباشد که شما باید یکی را انتخاب کنید. با مشاوره کامل در موسسه سروش دانش، میتوانید بهتر انتخاب کنید. مباحث امتحان ورودی چه ها هستند. همه را بر روی کاغذ بیاورید.

 

منابع : متناسب با نوع کالجی که انتخاب کردید،منابع خود را پیدا و انتخاب کنید. انتخاب منابع خیلی مهم است. چرا که بسی بسیار منابع وجود دارد اما شما به هیچ عنوان نیاز نیست همه آنها را در وقت کم تمام کنید. فقط کتاب زرد لوکن تست رو خوندن اصلا کافی نیست. حتما باید نمونه سئوالات کالج را کار کرده و تا جای ممکنه زبان المانی خود را تقویت کنید.

 

هدف گزاری و برنامه ریزی دقیق: زمان بندی کنید روی تقویم از اولین امتحان تا آخرین امتحان. چه مباحثی را باید تمام کنید و چه مقدار از منابع را به اتمام برسانید. بیهوده وقت خود را تلف نکنید.

 

پلن B بگذارید. اگر به اتمام یک کتاب و یا به تاریخ مورد نظر برای تموم کردن مبحثی نرسید باید چکار کنید؟. در این صورت باید برنامه دیگری را درنظر داشته باشید به عنوان جایگزین برنامه اول که البته قابلیت اجرا دارد و شما را به مقصد می رساند.

 

در درس خواندن برای خود تنوع و استراحت در برنامه هایتان نیز بگنجانید. یادتان نرود شما هم انسان هستید

 

جو و محیط خوب و همسوی با تفکرات خودتون را پیدا کنین! به خصوص دیده شده که روزهای قبل از آزمون، متقاضیان کالج رو میبینیم که چطور با شایعه و ذکر مصیبت ها دور هم جمع میشوند و به همدیگه استرس بیجا وارد میکند!

 

هتل بلیط قطار یا اتوبوس و مدارک مورد نیاز برای هر کالج رو چک کنید

ارزشیابی آنلاین تحصیلی (بدون هزینه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تحصیلی رایگان