موسسه آبادانی سروش دانش

معرفی ایالت ها و شهرهای اصلی

ایالتهای آلمان

معرفی ایالت ها و شهرهای اصلی

آلمان به چهار بخش شرقی، غربی، شمالی و جنوبی تقسیم شده و شرقی و غربی آن به دلیل تفکیک آن بعد از جنگ جهانی دوم شناخته شده تر می باشد. شمال آلمان معمولا دارای آب و هوای سردتر است و بخش غربی و جنوبی آن معتدل می باشد.

 

این کشور دارای ۱۲ ایالت (استان) مختلف می باشد و این ایالت ها در بسیاری از زمینه ها و قوانین اجتماعی با یکدیگر متفاوت می باشند. از این رو هر گونه تغییر مکان دانشگاه در شهرهای آلمان برای دانشجویان، نیاز به اطلاع کامل از قوانین مهاجرتی آن ایالت می باشد تا در تمدید ویزای خود دچار مشکل نشوند. ایالتهای کشور آلمان عبارتند از:

بادن، بایرن، برلین، برمن ، برادنبورگ، هامبورگ، وستفالن، هسن ، نایدرزاکسن، و … و پنج شهر بزرگ آلمان به ترتیب عبارتند از : برلین، هامبورگ، مونیخ، کلن و فرانکفورت.

 

جهت تحصیل در آلمان و گرفتن ویزای تحصیلی آلمان با کارشناسان ما تماس بگیرید

ارزشیابی آنلاین تحصیلی (بدون هزینه)

2 پاسخ

  1. سلام با ۴۴ سال سن و مدرک دیپلم در کدام ایالت وشوهری شانس پذیرش برای آوسبیلدونگ پرستاری وجود دارد . آیا غیر از آوسبیلدونگ پرستاری ،شانس آوسبیلدونگ دیگری با این سن وجود دارد . در ضمن بنده در حال حاضر کارگر واحد تولیدی هستم .آیا تأثیری در رزومه دارد؟

    1. سلام علی عزیز
      بدلیل رقابت تنگاتنگ برای ورود به کشور آلمان، داشتن سن پائین از الویت های اصلی برای ورود به کشور آلمان می باشد. بهترین سن برای اقدام به گرفتن پذیرش از خارج از کشور آلمان، سنین کمتر از ۲۸ سال می باشد و در صورت داشتن اقامت در کشور آلمان با داشتن سن بالاتر هم امکان پذیرش گرفته شدن هم وجود دارد. بدلیل نیاز مبرم کشور آلمان به نیروی کار جوان و متخصص در زیر شاخه های گرایش پزشکی، پذیرش در دوره آوسبیلدونگ پرستاری به مراتب بیشتر از سایر دوره های آوسبیلدونگ می باشد. همچنین داشتن مدرک معتبر با معدل بالا از دیگر مواردی می باشد که بسیار اثر مثبت در پذیرفته شدن در دوره های آموزشی کشور آلمان دارد. نداشتن گپ تحصیلی از موارد دیگری می باشد که با توجه به شرایط شما باید در نظر گرفته شود. در صورت داشتن گپ تحصیلی، می توان با تجربه کاری مرتبط و معتبر آن را جبران نمود. همچنین داشتن تمکن مالی مناسب و توانایی بازکردن حساب بانکی در کشور آلمان از دیگر مواردی می باشد که باید مدنظر قرار بدید. در صورت تمایل با مراجعه به سایت موسسه استادی اینفو می تونید اطلاعات بیشتری کسب بفرمائید یا با تماس با کارشناسان موسسه استادی اینفو این امکان وجود داره که از مشاوره اولیه تلفنی رایگان بهره مند بشید.
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تحصیلی رایگان