موسسه آبادانی سروش دانش

شرکت های اجاره دهنده برق و گاز در آلمان

هزینه برق و گاز
شرکت های اجاره دهنده برق و گاز در آلمان

 

در آلمان ، برق مصرفی منزل و یا محل کار خود را باید از شرکتهای خصوصی اجاره دهنده برق، دریافت نمایید. به همین دلیل شرکتهای مختلفی، با شرایط متفاوتی، برق را از طریق قراردادهای خاص در اختیار شما قرار می دهند. بدین منظور نیاز است که شما در هنگام اجاره یک خانه این مورد را در نظر داشته باشید.

 

 هزینه های برق در قرارداد اجاره گنجانیده نمیشود و بخشی از اجاره ماهانه آپارتمان نمی باشد، بنابراین شما مجبور به پرداخت هزینه برق به صورت جداگانه به شرکت ارائه دهنده برق منزل تان هستید

 

برای یافتن یک شرکت تامین کننده برق مناسب و با قیمت و خدمات خوب باید سعی کنید قیمت ها و شرایط چندین شرکت را با هم مقایسه کنید. برای این تحقیق، مقایسه، دریافت پیشنهادات مختلف و یافتن بهترین نرخ میتوانید از سایت مقایسه کننده Check24  استفاده کنید و بهترین گزینه را پیدا کنید.

 

 

بعد از یافتن شرکت مناسب، هم میتوانید به طور مستقیم در وب سایت شرکت خود را به عنوان عضو ثبت کنید و هم میتوانید حضوری به آدرس نمایندگی شرکت در شهر خود مراجعه کنید.

 

هنگامی که میخواهید ثبت نام کنید، شرکت برق از شما میخواهد شماره  فعلی مصرف برق آپارتمان را اعلام نمایید تا برای شما بعد از آن محاسبه کنند.

 

اگر در آپارتمان شما برای پخت و پز یا گرمایش از گاز استفاده می شود، ممکن است لازم باشد با یک شرکت تامین کننده گاز  هم قرارداد داشته باشید. صاحب خانه می تواند اطلاعات بیشتری را در این زمینه به شما ارائه دهد. برای گاز هم مثل برق، می توانید قیمت ها را مقایسه کنید و درخواست خود را به صورت آنلاین را در وب سایت ارائه دهندگان گاز ثبت کنید.

 

 

لطفا توجه داشته باشید: شرکت تامین کننده برق (همچنین شرکت تامین کننده گاز) با توجه به این که چند نفر هستید و معمولا از چه وسایل برقی استفاده میکنید، یک مبلغ ثابت را ماهانه از حساب شما به صورت خودکار برمی دارد.

 

مقدار این پرداخت بر اساس برآورد شرکت از مقدار استفاده شما محاسبه می شود. در اخر سال، اینکه واقعا چه مقدار برق مصرف کرده‌اید و چقدر تا حالا بصورت ماهانه پول پرداخت کرده‌اید، محاسبه میشود. اگر بیشتر از پولی که پرداخت کرده اید برق مصرف کرده باشید باید بقیه پول را هم پرداخت کنید و اگر کمتر، بقیه پول تان را دوباره دریافت میکنید.

 

جهت تحصیل در آلمان با ما تماس بگیرید.موسسه استادی اینفو

ارزشیابی آنلاین تحصیلی (بدون هزینه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تحصیلی رایگان