موسسه آبادانی سروش دانش

شرایط سنی آوسبیلدونگ

شرایط سنی برای اوسبیلدونگ

شرایط سنی لازم برای ورود به دوره های آوسبیلدونگ

 

در این مطلب در خصوص شرایط سنی ورود به دوره های آموزشی آوسبیلدونگ، از نظر قوانین آموزشی و مهارت آموزی کشور آلمان، مواردی را برای شما توضیح خواهیم داد.

آوسبیلدونگ ها دوره های آموزشی هستند که بیشتر افراد جوان و جویای کار بدنبال آن می باشند. اگر به دنبال گرفتن اقامت زود هنگام آلمان، کسب درآمد در ضمن تحصیل، بلوکه نکردن ۱۰۰۰۰ یورو در آلمان و … هستید، آوسبیلدونگ ها بهترین گزینه برای شما می باشند. اما اگر به دنبال پیشرفت تحصیلی و کسب علم و دانش هستید، دانشگاههای آلمان می توانند گزینه مناسب و خوبی برای شما باشند.

برای ورود به دوره های آوسبیلدونگ، حد اقل باید ۱۸ سال و حد اکثر ۳۵ سال سن داشته باشید. داشتن ۱۸ سال برای شروع در تمام رشته ها و دوره های مختلف آسبیلدونگ الزامی است، اما حداکثر سن در رشته ها و دوره های مختلف متفاوت می باشد.

در برخی از رشته ها محدودیت سنی تا ۳۰ تا ۳۵ سال وجود دارد و در برخی دیگر کمتر و یا بیشتر می باشد. همچنین کالج های برگزار کننده دوره های آوسبیلدونگ و همچنین کارفرما ها نیز شرایط سنی خاص خود را برای ورود به یک رشته آموزشی خاص، به متقاضیان اعلام  می کنند.

در کل رشته ها و دوره ای آموزشی آسبیلدونگی که دارای بازار کار بهتری هستند و یا به عبارتی کشور آلمان به آنها نیاز بیشتری دارد، محدودیت سنی کمتری دارند و یا به عبارتی با سن بالا تر هم می توان برای این دوره ها اقدام کرد. اما دوره هایی که بازار کار کمتری دارند، شرایط سنی محدود تری دارند.

لذا توصیه می شود قبل از اقدام به اپلای برای آسبیلدونگ، ابتدا رشته خاص مد نظر خود را انتخاب نمائید. سپس در خصوص آن رشته و شرایط مختلفی که برای ورود به آن وجود دارد، تحقیق نمائید.

به خاطر داشته باشید که این شرایط سنی گفته شده فقط برای اخذ دوره های آوسبیلدونگ و ورود به آنها می باشد و ربطی شرایط خاص سفارت آلمان و دادن ویزا به متقاضیان آوسبیلدونگ ندارد. برای گرفتن ویزای آوسبیلدونگ از سفارت آلمان، با توجه به سنی که دارید باید انگیزه نامه قوی نوشته باشید. در صورت داشتن گپ تحصیلی، بهتر است آن را با سابقه کاری، یادگیری زبان و یا سپری کردن سربازی بخوبی پر نمائید تا منجر به ویزا گردد.

در پایان توصیه می نمائیم با توجه به شرایط متفاوت در دریافت دوره های آوسبیلدونگ و همچنین ویزای این دوره، حتما قبل از هر اقدامی با مشاوران ما تماس گرفته و شرایط خود را با آنها مطرح نمائید تا با خیالی آسوده تر برای آینده خود برنامه ریزی نمائید.

مهاجرت از طریق آوسبیلدونگ آلمان

در میان روش های مهاجرت به آلمان روش آوسبیلدونگ (Ausbildung) یکی از روش‌های راحت به حساب می‌آید. آوسبیلدونگ آلمان یک روش آموزشی فنی و حرفه‌ای که در طول دوره تحصیل می‌توانید درآمد هم داشته باشید. نیاز به تحصیلات دانشگاهی و سابقه کار ندارید و با کمترین هزینه ممکن می‌توانید برای کار در آلمان آماده شوید. جالب است بدانید سالانه بیش از ۵۰۰,۰۰۰ قرارداد جدید کارآموزی (Ausbildung) توسط شرکت‌های مختلف در آلمان منعقد می‌شود. پس اگر قصد کار در آلمان را دارید و تحصیلات بالا در مقطع لیسانس یا فوق‌لیسانس ندارید مهاجرت به آلمان از طریق آوسبیلدونگ آلمان مناسب شما است.

بهترین سن برای مهاجرت به آلمان از طریق آوسبیلدونگ

برای اخذ ویزای آوسبیلدونگ محدودیت سنی وجود ندارد، ولی حداقل سن ۱۸ سال وجود دارد. به طور معمول افراد در بازه سنی ۱۸ تا ۳۲ و برخی رشته حتی بیشتر می‌توانند وارد دوره کارآموزی شوند و در سنین بالاتر احتمال ریجکتی وجود دارد. البته در در رشته های پر تقاضا مانند پرستاری این عدد به ۴۰ هم می‌رسد. خبر خوب این است که میانگین سنی کارآموزان در آلمان در حال افزایش است.

 

 

بهترین سن برای مهاجرت

۱۸ تا ۳۲ (پرستاری تا ۴۰)

حداقل تحصیلات

مدرک دیپلم

مدرک زبان مورد نیاز

B2

تمکن مالی

۸۶۳ یورو در ماه

حقوق دوره

درآمد ناخالص بین ۹۵۰-۱۲۰۰ یورو ماهانه
پس از اتمام دوره ۲۴۰۰-۳۰۰۰ یورو

 

این ویزا برای شما مناسب است اگر:

  • اگر دیپلم دارید و به دنبال کار در آلمان هستید و سابقه کار ندارید.
  • اگر فارغ التحصیل رشته‌های فنی حرفه ای هستید و سابقه کار مرتبط دارید یا حتی ندارید.
  • اگر مدرک دانشگاهی دارید و میخواهید در رشته خودتان یا رشته مورد علاقتان در آلمان آموزش ببینید و مشغول کار شوید.

ویزای آوسبیلدونگ یک ویزای تکی است و مانند ویزای کار آلمان نمی توانید ویزای همراه برای خانواده داشته باشید.

شرایط سنی برای داوطلبان مهاجرت از طریق آوسبیلدونگ به آلمان

سوال در رابطه با مسئله سن همواره یکی از بزرگترین مسائل و دغدغه های متقاضیان دوره های آوسبیلدونگ به جهت مهاجرت به آلمان است. اینکه آیا اقدام برای آوسبیلدونگ محدودیت سنی دارد؟ آیا اخذ پذیرش و ویزای آوسبیلدونگ بالای ۳۰ سال امکان پذیر است؟ آیا مسئله سن بر روند پذیرش و صدور ویزا تاثیرگذار است؟ آیا قانونی تحت عنوان مسئله سن از سوی قانون گذار در آلمان به تصویب رسیده است؟ آوسبیلدونگ محدودیت سنی ندارد و افرادی که بیش از ۳۰ سال هم سن دارند میتوانند برای اخذ پذیرش و ویزای آوسبیلدونگ اقدام کنند، و از این رو هیچ وقت برای شروع یک دوره کارآموزی در آلمان دیر نیست.

شرایط سنی آوسبیلدونگ

آوسبیلدونگ بالای ۳۰ سال

دلایل اینکه چرا تصمیم گرفته اید دیرتر از بسیاری از دوستانتان که هم دوره شما بوده اند برای آوسبیلدونگ اقدام کنید میتواند بسیار متفاوت باشد. ممکن است شما در ابتدای امر تصمیم به تشکیل خانواده گرفته اید و این امر اولویت زندگی شما بوده است. ممکن است بر اثر یک تصادف یا بیماری به مدت طولانی نتوانسته اید آنچنان که باید بر کسب مهارت های لازم برای کار متمرکز شوید و یا حتی اینکه به مهاجرت به آلمان فکر کنید. ممکن است بدون نگاه درستی به آینده، رشته تحصیلی ای را انتخاب کرده و در آن مشغول به تحصیل شده اید و حال پس از فارغ التحصیلی و رسیدن به یک نگاه جدید نسبت به موقعیت شغلی خود در جامعه و چالش هایی که با آن روبه‌رو هستید، تصمیم به تغییر رشته، گرایش و یا حرفه گرفته اید و حال که چنین تصمیمی گرفته اید بالای ۲۵ یا ۳۰ سال هستید. از این رو شروع برای یک دوره کارآموزی در آلمان بالای ۳۰ سال چندان عجیب و غریب نیست و اقدام برای اخذ پذیرش آوسبیلدونگ بالای ۳۰ سال کاملا امکان پذیر است. اما صدور ویزای اسوبیلدونگ برای افراد بالای ۳۰ سال معمولا به نظر سفارت آلمان بستگی دارد و می تواند برای شما ریسک پذیر باشد. و حتی ممکن است این درصد ریسک به ۵۰ الی ۶۰ درصد هم برسد.

قانون آوسبیلدونگ بالای ۳۰ سال

بر اساس قانون در آلمان، افراد برای پذیرش در دوره های آوسبیلدونگ نباید دچار تبعیض جنسیتی باشند و درخواست برای هر رشته آوسبیلدونگ فارغ از اینکه چه جنسیتی دارید، کاملا آزاد است. این مسئله برای سن نیز وجود دارد و تبعیضی جهت پذیرش یک دوره آوسبیلدونگ برای افراد در هر سنی که باشند، وجود ندارد. و فقط به کارفرماها بستگی دارد. اقدام برای پذیرش و ویزای آوسبیلدونگ بالای ۳۰ سال کاملا امکان پذیر است و شما به خاطر فاکتور سن دچار محدودیت نیستید. آمار افرادی که در سن بالای ۳۰ سال اقدام به پذیرش و ویزا در دوره های آوسبیلدونگ میکنند هر سال رو به افزایش است. از طرفی بر اساس تجربه مشخص شده است که افراد بالای ۳۰ سال به واسطه داشتن تجربیات ارزشمند در زندگی خود نسبت به کارآموزان جوان تر با انگیزه بیشتر و منظم تر کار و فعالیت میکنند و از این رو نگاه شرکت ها برای کار با افراد بالای ۳۰ سال کاملا مثبت است.

اخذ پذیرش و ویزای آوسبیلدونگ بالای ۳۰ سال کاملا امکان پذیر است.

دوره های آوسبیلدونگ مناسب برای افراد بالای ۳۰ سال

اگر سن شما بالای ۳۰ سال هم باشد و قصد شروع کارآموزی در آلمان را داشته باشید، بهتر است در درجه اول به سراغ رشته هایی از آوسبیلدونگ بروید که موقعیت شغلی خالی آن در آلمان بسیار فراوان است. برخی از رشته ها وجود دارند که به دلیل کمبود نیروی کار در آلمان از شانس بهتری برای اخذ پذیرش و ویزای آوسبیلدونگ برای افراد بالای ۳۰ سال برخوردارند. به دلیل کمبود نیروی کار تقاضای زیادی برای این دوره های آوسبیلدونگ وجود دارد.:

  • تکنسین مکاترونیک
  • تکنسین الکترونیک
  • تکنسین حفاری
  • متخصص فونداسیون
  • لوله کشی
  • مکانیک صنعتی
  • پرستاری
  • فیزیوتراپی
  • مکاترونیک خودرو
  • مکانیک کشتی
  • متخصص سیستم های پذیرایی
  • راننده ماشین های سنگین

میزان حقوق و مزایا برای آوسبیلدونگ بالای ۳۰ سال

تا اینجا متوجه شدید که اقدام برای پذیرش و ویزای آوسبیلدونگ بالای ۳۰ سال کاملا امکان پذیر است. در طول دوره آوسبیلدونگ ماهیانه به شما حقوق پرداخت خواهد شد میزان حقوق بنابر رشته آوسبیلدونگ متفاوت بوده و برای سال اول ماهیانه در بازه ۶۰۰ تا ۱۵۰۰ یورو قرار میگیرد. افراد بالای ۳۰ سال که در آلمان دوره آوسبیلدونگ میگذرانند بسته به شرایطی که دارند، میتوانند از حمایت های مختلف مالی نیز استفاده کنند. این حمایت های مالی عبارتند از:

  • وام مسکن (Wohngeld)
  • وام آموزش (Bildungskredit)
  • کوپن تحصیلی (Bildungsgutschein)

مدارس فنی و حرفه ای دولتی و خصوصی در آلمان دوره های آوسبیلدونگ را ارائه میدهند و جهت پذیرش درخواست شما از یک فرآیند درخواست آنلاین استفاده میکنند. شما باید در سیستم درخواست آنلاین، مشخصات فردی و سال فارغ التحصیلی خود را اعلام کنید. شما برای پذیرش نیاز به حداقل مدرک دیپلم (۱۲ سال تحصیل) خواهید داشت. شما نیاز به ارائه مدرک زبان آلمانی در سطح B2 دارید. برای ثبت درخواست بهتر است رزومه و کاورلتر در قالب Pdf از شرایط خود آماده کرده و آن را نیز آپلود نمایید. سعی کنید در کاورلتر خود توضیح دهید که چرا برای آموزش در این دوره آماده هستید و چرا این مدرسه را برای گذراندن دوره آوسبیلدونگ انتخاب کرده اید. توضیح دهید که چرا در این سن برای شرکت در یک دوره آوسبیلدونگ اقدام میکنید و از فعالیت های گذشته خود، شرح دقیقی ارائه دهید. بر استعداد خود در فراگیری برخی از دروس متناسب با رشته انتخابی تاکید کنید و چنانچه نمرات خوبی در دروس اختصاصی دارید، حتما به آن اشاره کنید. هر چند مبانی دروس مختلف در دوره آوسبیلدونگ به شما آموزش داده میشود اما دانستن آن ها در ابتدا می تواند برای شما مزیتی فوق العاده و تضمینی برای موفقیت در این دوره باشد. چنانچه در ایران در حرفه مرتبط با دوره آوسبیلدونگ، فعالیت داشته اید، حتما به این موضوع اشاره کنید.

معایب دوره‌های آوسبیلدونگ چیست؟

از اصلی‌ترین معایب دوره‌های آوسبیلدونگ می‌توان به فرصت پیشرفت شغلی محدود، کمتر بودن بیشترین حقوق دریافتی در قیاس با بقیه مشاغل، تعداد کم پست مدیریتی، داشتن وقت آزاد کم و عدم امکان تحصیل بعد از کارشناسی ارشد اشاره کرد.

مزایای دوره‌های آوسبیلدونگ چیست؟

مزایای دوره‌های آوسبیلدونگ نسبت به دیگر امکان‌های شغلی، شامل ورود بلافاصله بعد از مدرسه به محیط کار، امکان یادگیری یک حرفه به صورت تئوری و عملی، عدم نیاز به تحصیلات عالیه، امکان استخدام خوب و داشتن تقاضای کاری بالا بعد اتمام تحصیل است.

 

 

ارزشیابی آنلاین تحصیلی (بدون هزینه)

77 پاسخ

  1. سلام.من ۳۸سالمه.امیدی هست ویزای آوسبیلدونگ بگیرم؟ چه آوسبیلدونگی امکان پذیرش و داره برای هم سنهای من؟پرستاری و دستیار دانداپزشک فقط آیا؟

    1. سلام جمال عزیز
      با توجه به شرایط سنی شما، ریسک پرونده بالا هست. برای اقدام به شرکت در دوره های آوسبیلدونگ، در نظر گرفتن شرایط سنی بسیار دارای اهمیت هست. بهترین سن برای شرکت در دوره های آوسبیلدونگ، ۲۸ سال می باشد. پذیرش در این دوره ها با داشتن سن بالاتر، در صورت مقیم بودن در کشور آلمان و اقدام از داخل آلمان، احتمال بالاتری خواهد داشت. برای تصمیم گیری مطمئن و راحت تر میتونید مطالب سایت موسسه استادی اینفو رو مطالعه بفرمائید.

  2. سلام وقتتون بخیر باشه من ۳۱ سالم دیپلم کامپیوتر دارم ، توی کامپیوتر تخصص ها مختلف مثل برنامه نویسی ، سه بعدی سازی ، بازی سازی ، واقعیت افزوده و….. رو بلدم همچنین مربی رسمی و دارو هستم توی رشته ورزشی از طریق ورزش یا کامپیوتر می تونم آسبیلدونگ بگیرم؟ وزبان انگلیسی آیلس ۶٫۵ دارم البته دارم ولی زبان آلمانی بلد نیستم .

    1. سلام
      شانس شما برای اوسبیلدونگ کامپیوتر ۵۰-۵۰ است ولی برای ورزشی احتمال خیلی کمتری دارد. در ضمن زبان المانی هم حد اقل باید B1 را بگیرید

    2. سلام احمد عزیز
      دوره های آوسبیلدونگ در کشور آلمان مشابه دوره های فنی و حرفه ای در کشور ایران می باشد. برای شرکت در دوره های آوسبیلدونگ در کشور آلمان، داشتن مدرک زبان آلمانی از موارد الزامی می باشد. همچنین داشتن دیپلم تجربی یا ریاضی با معدل مناسب از دیگر مواردی می باشد که باید مدنظر قرار بدید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتونید با مراجعه به سایت موسسه استادی اینفو اطلاعات بیشتری کسب بفرمائید همچنین کارشناسان موسسه استادی اینفو همواره در خدمت شما هستند برای مشاوره رایگان اولیه تلفنی.
      موفق باشید

  3. سلام.۳۲سالمه.کارشناسی گرافیک دارم اما ۷سال سابقه دستیاری دندانپزشکی با بیمه دارم.دیپلمم فنی هست هنرستان خوندم.برای آوسبیلدونگ تمکن مالی و شرایط سنی وجود داره؟

    1. سلام شبنم عزیز
      برای شرکت در دوره های آوسبیلدونگ، در نظر گرفتن شرایط سنی بسیار حائز اهمیت هست. بهترین سن برای اقدام به شرکت در این دوره ها از خارج از کشور آلمان، ۲۸ سال است. در صورت اقامت در داخل کشور آلمان، با وجود سن بالاتر هم شانس پذیرش وجود داره. دانستن زبان آلمانی و داشتن مدرک معتبر، نکته مهم دیگه ای هست که بهتره در نظر گرفته بشه عزیزم. این امکان وجود داره که متقاضی با مدرک B1 اقدام به شروع پروسه بکنن و طی سپری شدن مراحل تا رسیدن زمان رفتن به سفارت، مدرک B2 زبان آلمانی رو کسب بکنند. البته فقط مدارک معتبر از موسسات قابل تائید سفارت، قابل ارزیابی هستند.

  4. سلام من ۲۵ سالمه تازه دارم استارت زبان المانی میزنم و لیسانس تاسیسات حرارت مرکزی و تهویه مطبوع دارم (رشته فنی مهندسی)شرایط سنی اوسبیلدونگ برام مشکلی ایجاد نمیکنه؟!

    1. سلام مجید عزیز
      رشته کاربردی و خوبی است البته باید حتما دوره های لازم و به روز را در آلمان بگذرانید. نگران شرایط سنی نباشید

  5. سلام ..من ۳۳ سالم هست . لیسانس مهندسی شهرسازی دارم .میخواستم بدونم میتونم برای اوسبیلدونگ معماری قبول بشم؟

    1. سلام رضای عزیز
      با توجه به محدودیت سنی برای شرکت در دوره های آوسبیلدونگ، سن شما برای شرکت در این دوره ها مناسب می باشد. یکی دیگر از شرایط لازم برای شرکت در دوره های آوسبیلدونگ در کشور آلمان، آشنایی با زبان آلمانی و داشتن مدرک زبان آلمانی از موسسات معتبر مانند: گوته و OSD می باشد.

    2. سلام

      آیا برای سن ۴۴ تا ۴۸ سال سن هم رشته ای وجود داره؟ مثلا رشته های مرتبط با باغبانی و گل و گیاه و کشاورزی . امیدوارم راه حلی وجود داشته باشه

      1. سلام پروانه جان
        برای ورود به کشور آلمان برای شرکت در دوره های آموزشی نظیر آوسبیلبدونگ یا کالج و دانشگاه، علاوه بر داشتن مدارک معتبر قابل ترجمه و ارسال در تاریخ مناسب برای دانشگاه، داشتن تمکن مالی، داشتن شرایط سنی مناسب یکی از موارد دارای اهمیت می باشد. برای ورود به کشور آلمان و ادامه تحصیل در رشته های مختلف از جمله پزشکی، داروسازی، پیراپزشکی، دندانپزشکی، اقتصاد، هنر و …، در مقاطع کارشناسی و ارشد داشتن سن پائین تر مزیت محسوب می شود. برای کسب اطلاعات تکمیلی به سایت موسسه استادی اینفو میتونید مراجعه بفرمائید یا با کارشناسان موسسه استادی اینفو تماس حاصل نمائید.

      2. سلام رضا جان
        متاسفانه داشتن شرایط سنی مناسب برای ورود به کشور آلمان یکی از شرایط اصلی هست. در کشور آلمان بدلیل نیاز مبرم به نیروی کار جوان، پذیرش در دوره های مشابه فنی حرفه ای (دوره های آوسبیلدونگ پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز معتبر آموزشی مانند: دانشگاه LMU مونیخ، دانشگاه بامبرگ، دانشگاه آزاد برلین، دانشگاه هایدلبرگ، دانشگاه اشتوتگارت و …، پذیرش در رشته های پرطرفدار: پزشکی، پیراپزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری، روانشناسی، اقتصاد، هنر، کارشناس امنیت سایبری و … با داشتن سن مناسب، تمکن مالی، داشتن مدارک ترجمه شده معتبر و مدرک زبان آلمانی صورت می گیرد. در صورت داشتن مدرک معتبر از دانشگاه معتبر و با معدل بالا و سابقه کاری از شرکت معتبر، برای پیدا کردن موقعیت کاری مناسب میتونید در اینترنت سرچ بفرمائید. در صورت تمایل میتونید مطالب سایت استادی اینفو رو مطالعه بفرمائید. در صورت نیاز کارشناسان موسسه استادی اینفو همواره در خدمت عزیزانی هستند که تمایل کسب اطلاعات در رابطه با کشور آلمان، دانشگاه های کشور آلمان، شرایط اخذ بورس تحصیلی در تخصص پزشکی، سطح زبان مورد نیاز برای تحصیل در رشته پزشکی، کار دانشجوئی در آلمان و … دارند، می باشند. در صورت تمایل میتونید با کارشناسان موسسه استادی اینفو تماس حاصل فرمائید یا مطالب سایت استادی اینفو رو مطالعه بفرمائید.
        موفق باشید

      3. سلام وقت بخیر
        من ۲۶ سالمه ،کاردانی بهورزی دارم ولی مدرکم رو علوم پزشکی بهم نمیده چون تعهد کاری دادم،سابقه ۲ سال کار در درمانگاه به عنوان مراقب سلامت دارم و کار واکسیناسیون اطفال رو انجام میدم ، میتونم با دیپلم اقدام کنم؟؟ میشه راهنمایی کنید

        1. سلام و ارادت در خصوص پرسش شما برای تحصیلی چون سن شما بالا رفته احتمال ریحکتی زیاد است ولی یرای اوسبیلدونگ پرستاری امکان پذیر است و نیاز به مدرک زبان B2 می باشد

  6. سلام
    ۳۲ سال دارم. دارای مدرک مهندسی برق قدرت و plcو برق صنعتی از فنی حرفه ای
    همچنین مسلط به انواع نرم افزارهای برق و برنامه نویسی مطلب c
    در رشته تحصیلیم سابقه کار ندارم
    برای مهاجرت و بخصوص اوس بیلدونگ شانسی دارم
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام آرمین عزیز
      متاسفانه بدلیل وجود محدودیت سنی برای شرکت در دوره های آوسبیلدونگ، احتمال پذیرش شما در این دوره ها بسیار کم می باشد. باتوجه به اینکه معدل مدرک خودتون رو اعلام نفرمودید، در نظر گرفتن دو نکته برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بسیار حائز اهمیت هست:
      ۱- پذیرش در دانشگاه های آلمان در تمامی مقاطع نیاز به داشتن معدل بالا دارند.
      ۲- داشتن مدرک معتبر زبان آلمانی از موسسات قابل قبول، برای شرکت در کلیه برنامه های آموزشی و تحصیلی الزامی می باشد.
      اما توصیه ما این هست که مدرک زبان آلمانی بگیرید و برای مقطع کارشناسی ارشد اقدام کنید.

  7. سلام من ۲۳سالمه و دیپلم تجربی دارم میخوام بدونم میتونم اوسبیلدونگ پرستاری بگیرم و اینکه تمکن مالی چه مقدار

    1. سلام بله می تونید در این دوره ها شرکت کنید.تمکن مالی بر اساس حقوقی که براتون تعیین میکنن ،مشخص میشه.برای اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید

  8. سلام و خسته نباشید من ۲۹ سالمه لیسانس برق و لیسانس حقوق دارم.ایا میتونم برای اوسبیلدونگ اقدام کنم؟؟؟

    1. سلام محمد عزیز
      متاسفانه شرایط سنی شما مناسب برای رشته های آسبیلدونگ نیست. بدلیل تقاضای بالا برای پذیرش گرفتن از این دوره ها، رقابت شدید می باشد و داشتن سن زیر ۲۸ سال یکی از مواردی می باشد که برای پذیرفته شدن در این دوره ها الزامی می باشد. داشتن تمکن مالی مناسب از دیگر مواردی می باشد که باید مد نظر قرار بدید. همچنین داشتن مدارک تحصیلی معتبر و قابل ترجمه از دیگر مواردی هست که باید مدنظر قرار بدید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتونید با کارشناسان موسسه استادی اینفو تماس حاصل بفرمائید یا با مراجعه به سایت موسسه استادی اینفو میتونید اطلاعات بیشتری کسب بفرمائید.
      موفق باشید

    2. سلام من ۲۹ سالمه زبان آامانی بلد نیستم میخوام یاد بگیرم الان دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی هستم به نظرتون امکانش هست برای دوره اوسبیلدونگ درخواست بدم ؟

      1. سلام وقت بخیر. بصورت مستقیم خیر. برای اطلاعات بیشتر لطفا با همکاران ما در موسسه تماس بگیرید.

  9. سلام من ۲۲ سالمه دانشجوی کارشناسی ناپیوسته حسابداری هستم درحال یادگیری زبان المانی هم هستم ایا ممکنه بتونم در سن ۲۳ ۲۴ سالگی اقدام کنم برای اوسبیلدونگ ؟

  10. با سلام من ۳۰سالمه. برای رشته برنامه نویسی و کامپیوتر میخواستم اوسبیلدونگ اقدام کنم.ایا شرط سنیش رو دارم?و اینکه ایا احتیاج به تمکن مالی دارم یا حقوقی بهم تعلق میگیره در صورت پذیرش?

  11. سلام و عرض ادب خسته نباشید.بنده ۱۸ ساله هستم و دارم پایه دوازدهم رو تموم میکنم رشته تجربی و مدرسه تیزهوشان درس میخونم معدل هفتمم ۱۹.۸۶ هشتم ۲۰ نهم ۲۰ دارم دهم و یازدهم رو هم بالای ۱۹.۵ شدم و ترم اول دوازدهم هم ۲۰ گرفتم آیلتس ۷ دارم و مدرک زبان آلمانی c1 هم دارم میخواستم ببینم که شرایطم برای اوسبیلدونگ مناسب هست یا خیر تمکن مالی هم ۱۰۰ میلیون دارم

  12. سلام من لیسانس معماری دارم،۳۲سالمه،میتونم برای اوسبیلدونگ دوگانه اقدام کنم،درضمن بیمه ندارم،زبان آلمانی هم تازه شروع کردم برای یادگیری

  13. با سلام
    من ٣٧ سالم و لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارم.
    مدرک ب۲ المانی هم دارم.
    ایا میتونم برای آوسبیلدونگ آی تی اقدام کنم؟؟

    1. سلام حسین جان
      متاسفانه برای شرکت در دوره های آوسبیلدونگ شرایط سنی وجود داره. بهترین سن برای پذیرش در این دوره ها سنین زیر ۲۸ سال هست. بیشترین پذیرش در دوره های آوسبیلدونگ در شاخه پرستاری هست بدلیل نیاز بسیار زیاد کشور آلمان به نیروی کار و بخصوص نیاز مبرم به نیروی متخصص پرستاری. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت موسسه استادی اینفو میتونید مراجعه بفرمائید.

  14. سلام من ۲۱ سالمه تازه زبان المانی شروع کردم ایا میتونم برای اوسبیلدونگ دوگانه در رشته ی حقوق اقدام کنم

    1. سلام یونس جان
      سن شما برای دوره های آوسبیلدونگ مناسب هست. بهترین دوره آوسبیلدونگ که هم از نظره پذیرش امکانش زیاد هست و هم بازاره کاره خوبی داره، دوره آوسبیلدونگ پرستاری هست. همونطور که ذکر کردید داشتن مدرک زبان آلمانی یکی از ملزومات هست. در رابطه با سایر موارد توضیحی ندادید. مدارکتون باید تائید و ترجمه بشه. از نظر تمکن مالی هم نیاز هست در هر صورت برای ورود به کشور آلمان تمکن مالی داشته باشید.

    2. سلام خسته نباشید من چند تا سوال داشتم
      اولیش اینه که من تحقیق کردم دیدم نوشته بود شرایط سنی برای دوره اوسبیلدونگ ۱۷ سال هستش آیا درسته؟
      و با ۱۷ سال سن میتوان خونه اجاره کرد در آلمان
      من دیپلم کامپیوتر از آموزشگاه فنی و حرفه ای دارم و تازه زبان آلمانی شروع کردم تمکن مالی خوبی هم دارم
      و اینکه احتمال قبولی و دریافت ویزا با ۱۷ سال سن دارم

      1. سلام ایلیا جان
        برای پذیرفته شدن در دوره های آوسبیلدونگ، داشتن دیپلم تجربی یا ریاضی الزامی می باشد. داشتن مدرک کمک بهیاری یا کمک پرستاری از انجمن پرستاری، مدرک دوره های امداد و نجات از هلال احمر یا مدارک دوره های مشابه بسیار میتونه در پذیرفته شدن در این دوره ها اثر مثبتی داشته باشه. داشتن سن مناسب از دیگر الزامات برای شرکت در دوره های آوسبیلدونگ می باشد. با داشتن سن کمتر از ۲۸ سال، امکان پذیرفته شدن در این دوره های آموزشی بیشتر می باشد. در صورت اقامت در داخل کشور آلمان، با داشتن سن بالاتر از ۲۸ سال نیز امکان پذیرفته شدن در این دوره ها وجود دارد. سن شما برای شرکت در دوره های آوسبیلدونگ مناسب می باشد. داشتن مدرک زبان آلمانی دارای اعتبار از موسسات معتبر مانند گوته و OSD از دیگر الزاماتی می باشد که بهتره برای ورود به دوره های آوسبیلدونگ کشور آلمان مدنظر قرار بدید. همچنین همانطور که فرمودید داشتن تمکن مالی از دیگر مواردی می باشد که الزامی می باشد. توانایی باز کردن حساب بانکی در کشور آلمان از موارد دیگری هست که بهتره مدنظر قرار بدید. در صورت تمایل میتونید با مراجعه به سایت موسسه استادی اینفو، مطالب بیشتری رو مطالعه بفرمائید و از ۴۵ نوع خدمات خاص موسسه استادی اینفو مطلع بشید. کارشناسان موسسه استادی اینفو همواره در خدمت عزیزانی هستند که تمایل به مشاوره تلفنی اولیه رایگان دارند.
        موفق باشید

  15. سلام ۲۷ سال دقیق سن دارم لیسانس نفت تازه میخوام استارت زبان آلمانی دارم
    ایا می تونم اوسبیلدونگ دریافت کنم؟ ویزا صادر میشه واسم درصورتی که پذیرش داشته باشم؟
    اگر نخوام مرتبط با رشتم بره چه رشته های با توجه به سنم میتونم بگیرم

    1. سلام سهیل جان
      با توجه به محدودیت سنی برای گرفتن ویزای آوسبیلدونگ از ایران،یک مقدار ریسک دارید ولی غیر ممکن هم نیست. بدلیل نیاز مبرم کشور آلمان به نیروی کار جوان، احتمال پذیرفته شدن برای دوره های آوسبیلدونگ در کشور آلمان با داشتن سن زیر ۲۸ سال بسیار بالا می باشد. در صورت داشتن اقامت در کشور آلمان هم با داشتن سن بالاتر احتمال پذیرفته شدن در دوره های آوسبیلدونگ وجود دارد. داشتن مدارک مرتبط با رشته پرستاری، کمک پرستاری، بهیاری، کمک های اولیه و … هم میتونه بسیار در پذیرفته شدن در دوره های آوسبیلدونگ تاثیر مثبت داشته باشه. برای پذیرفته شدن و ورود به کالج های کشور آلمان، دوره های کارآموزی (آوسبیلدونگ) یا همان دوره های فنی و حرفه ای، مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه های کشور آلمان داشتن مدرک زبان آلمانی معتبر از موسسات معتبر گوته یا OSD (مدارک زبان یک سال دارای اعتبار هستند) الزامی می باشد. همچنین داشتن تمکن مالی و باز کردن حساب بانکی در کشور آلمان از دیگر موارد ضروری می باشد که بهتره در نظر داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر می تونید با موسسه تماس بگیرید. کارشناسان موسسه استادی اینفو همواره در تلاش برای پاسخگویی به سوالات عزیزان هستند. در صورت تمایل میتونید به سایت موسسه استادی اینفو مراجعه بفرمائید و از ۴۵ نوع خدمات خاص موسسه استادی اینفو اطلاع حاصل بفرمائید.
      موفق باشید

  16. سلام وقت بخیر من ۳۴ سالمه و مدرک b2 دارم میگرم . رشته حسابداری تحصیل کردم – کارشناسی دارم و کلا سابقه کار مرتبط دارم تا الان از زمان داشنجویی . آیا شانس من برای آوسبیلدونگ خوبه یا خیر ؟

    1. سلام سعید جان
      متاسفانه سن شما برای شرکت در دوره های آوسبیلدونگ کمی بالا هست. برای گرفتن پذیرش در دوره های آوسبیلدونگ، بهتره سن زیر ۲۸ سال باشه. فقط در صورت اقامت داوطلب در داخل کشور آلمان، در سنین بالا امکان گرفتن پذیرش برای شرکت در این دوره ها می باشد. پذیرش گرفتن برای آوسبیلدونگ رشته پرستاری نسبت به سایر رشته های دوه آوسبیلدونگ، امکان زیادی برای گرفتن پذیرش دارد بدلیل نیاز مبرم کشور آلمان به نیروی کار. نفرمودید از نظر تمکن مالی مشکلی دارید یا خیر؟ در هرصورت بدلیل شرایط سنی که کشور آلمان برای ورود در نظر میگیره، پروندتون بسیار ریسک بالایی داره. جهت تمایل به مشاوره میتونید با کارشناسان موسسه استادی اینفو تماس حاصل بفرمائید.

  17. سلام
    ۲۷ سالمه و مدرک B2 دارم. دیپلم ریاضی دارم و لیسانس مترجمی زبان. مدرک رسمی دوره های برنامه نویسی مثل سی شارپ و sql دارم. آیا شانسی برای قبولی تو آوسبیلدونگ آی تی نسبت به سنم هست؟

  18. سلام من لیسانس صنایع غذایی دارم و ۳۱ سالمه ، شرایط سنی برای اوسبیلدونگ حوزه غذا رو دارم یا خیر؟

  19. سلام من ۲۶ سال سن دارم
    مدرک لیسانس و معلم ابتدایی هستم و ۸ سال سابقه دارم اما به کامپیوتر ، برنامه نویسی و طراحی وب علاقه دارم
    من می توانم در زمینه کامیپوتر توی دوره آوسبیلدونگ شرکت کنم؟
    در زمینه معلمی و تدریس چطور؟ کاری می توانم انجام بدم؟

    1. سلام آقای احمدی عزیز
      برای آوسبیلدونگ کامپیوتر امکان پذیر هست. ولی معملی و آموزش در کشور آلمان شرایط خاصی دارد. در رابطه با مدرک زبان آلمانی نفرمودید دارید یا خیر. داشتن مدرک زبان آلمانی از الزامات برای ورود به کشور آلمان می باشد. داشتن تمکن مالی و باز کردن حساب بانکی از دیگر الزامات می باشد که بهتره مدنظر داشته باشید. همچنین باید برای ورود به کشور آلمان بیمه هم داشته باشید. در صورت تمایل میتونید با کارشناسان موسسه استادی اینفو تماس حاصل نمائید یا با مراجعه به سایت موسسه استادی اینفو مطالب بیشتری رو مطالعه بفرمائید.
      موفق باشید

  20. سلام
    من ۳۶ سالمه تازه میخوام زبان آلمانی یاد بگیرم و لیسانس نرم افزار دارم ، آیا امیدی هست برای پذیرش؟؟؟

    1. سلام مهدی جان
      متاسفانه سن شما یک فاکتور پر ریسک هست در پروندتون. به علاوه شما مدرک معتبر زبان آلمانی هم ندارید و قطعا” برای گرفتن مدرک زبان معتبر هم نیاز به زمان دارید و سنتون بالاتر هم خواهد رفت. نفرمودید برای چه رشته ای و از چه دانشگاهی قصد گرفتن پذیرش رو دارید؟ از نظره تمکن مالی مشکلی دارید یا خیر؟ از چه دانشگاهی و با چه معدلی فارغ التحصیل شدید؟ سابقه معتبر کاری دارید یا خیر؟ گپ دارید یا خیر؟ در صورت داشتن گپ، امکان پرکردن گپ وجود داره یا خیر؟ موسسه استادی اینفو حدود ۴۵ نوع خدمات به عزیزانی که تمایل به ادامه تحصیل در کشور آلمان دارند، ارائه میکنه. با مطالعه سایت موسسه استادی اینفو میتونید با توجه به شرایطتون با موسسه تماس حاصل بفرمائید و از خدمات موسسه بهره مند بشید. کارشناسان موسسه استادی اینفو همواره در خدمت شما هستند.

    2. سلام مهدی عزیز
      متاسفانه شرایط سنی شما برای ادامه تحصیل شاید خیلی مناسب نباشه. معدل و دانشگاه محل تحصیلتون رو ذکر نفرمودید. سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلیتون نفرمودید دارید یا خیر. گپ کاری و تحصیلی دارید یا خیر؟ سابقه کار مدیریتی دارید یا خیر؟ همه موارد ذکر شده میتونه در پرونده شما تاثیرگذار باشه. در رابطه با مدرک زبان چیزی ذکر نفرمودید. به زبان آلمانی تسلط دارید یا انگلیسی؟ مدرک زبان معتبر دارید یا خیر. در رابطه با تمکن مالی مشکل دارید یا نه؟ امکان پرداخت شهریه برای ادامه تحصیل دارید یا خیر؟ گرفتن بورسیه مدنظرتون هست یا خیر؟ برای کسب اطلاعات بیشتر میتونید به سایت پایگاه اطلاع رسانی موسسه استادی اینفو مراجعه بفرمائید یا با کارشناسان موسسه استادی اینفو که همواره در خدمت شما هستند، تماس حاصل بفرمائید.
      موفق باشید

    3. سلام مهدی عزیز
      وقت بخیر، متاسفانه برای ورود به کشور آلمان، داشتن سن کم یک مزیت اصلی محسوب می شود. بدلیل نیاز مبرم کشور آلمان به نیروی کار جوان و متخصص، بخصوص در زیر شاخه های رشته پزشکی، زیر شاخه های رشنه پرطرفدار کامپیوتر و … . برای دوره های آوسبیلدونگ داشتن سن زیر ۲۸ سال برای پذیرش گرفتن از الزامات می باشد و در صورت داشتن سن بالاتر با وجود داشتن اقامت در کشور آلمان امکان پذیرفته شدن وجود دارد. متاسفانه دانشگاه محل اخذ مدرک و معدلتون رو ذکر نفرمودید. داشتن معدل بالا در این رقابت بسیار می تونه اثر مثبتی داشته باشه. از سابقه کاریتون چیزی ذکر نفرمودید. امکان داره با داشتن سابقه کار مدیریتی و داشتن مدرک زبان آیلتس بین ۶ تا ۶٫۵، برای رشته MBA در دانشگاه های انگلیسی زبان امکان اقدام کردن وجود داشته باشه. شرایطتون باید دقیق تر بررسی بشه. در رابطه با شرایط مالیتون چیزی ذکر نفرمودید. نیاز به تمکن مالی و باز کردن حساب بانکی در کشور آلمان دارید. درصورت مناسب بودن شرایطتون برای ادامه تحصیل در رشته MBA و تحصیل در دانشگاه انگلیسی زبان، نیاز هست که شهریه دانشگاه رو هم درنظر داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتونید به سایت موسسه استادی اینفو مراجعه بفرمائید. کارشناسان موسسه استادی اینفو همواره در خدمت شما هستند برای مشاوره اولیه رایگان و پاسخگویی به سوالات شما.
      موفق باشید

  21. سلام من ۴۹ سالمه و مدرک فنی حرفه ای شیرینی پزی دارم آیا امکان گذراندن آوسبیلدونگ این رشته رو دارم

    1. سلام مریم جان
      متاسفانه با توجه به سنتون، امکان گرفتن پذیرش برای دوره های آوسبیلدونگ بسیار کم هست. از شرایط اصلی گرفتن پذیرش برای شرکت در دوره های آوسبیلدونگ، داشتن سن زیر ۲۸ سال می باشد. همچنین داشتن مدرک زبان آلمانی معتبر از موسسه گوته و OSD از الزامات برای ورود به کشور آلمان می باشد. شرایط ذکر شده برای ادامه تحصیل در تمام مقاطع (کارشناسی و کارشناسی ارشد)، رشته های مختلف: پزشکی، دندانپزشکی، پیراپزشکی، اقتصاد، هنر و … و دوره های آوسبیلدونگ می باشد.

    2. سلام مریم جان
      متاسفانه بدلیل نیاز مبرم کشور آلمان به نیروی کاری متخصص و جوان، برای ورود به کشور آلمان داشتن شرایط سنی مناسب یکی از شرایط اولیه برای پذیرفته شدن پروندتون به حساب میاد. بخصوص برای دوره های آوسبیلدونگ داشتن سن کمتر از ۲۸ سال بسیار در پذیرفته شدن پروندتون میتونه موثر باشه. متاسفانه اطلاعاتی در رابطه با مدرک تحصیلیتون، مدرک زبان آلمانی، تمکن مالی و … اعلام نفرمودید. با توجه به شرایطتون شاید بهترین راه برای ورود به کشور آلمان داشتن جاب آفر باشه. در این صورت نیاز به داشتن رزومه کاری قوی دارید و توصیه نامه از محل کار یا داشتن مدارک آموزشی میتونه بسیار براتون مفید باشه. کارشناسان موسسه استادی اینفو همواره برای پاسخگویی به سوالات عزیزان در خدمتشون هستند. همچنین با مطالعه سایت موسسه استادی اینفو میتونید اطلاعات بیشتری کسب بفرمائید.
      موفق باشید

  22. سلام،خسته نباشید،بنده پناهندگی المان شدم و مجوز کار دارم،میتونم در المان اقدام کنم به تحصیل در اوسبیلدونگ؟

    1. سلام علی جان
      موسسه استادی اینفو یک پایگاه اطلاع رسانی تحصیل در کشور آلمان می باشد. موسسه ما در رابطه با پناهندگی یا کاریابی فعالیتی نداره. در رابطه با دوره های آوسبیلدونگ هم، باید به زبان آلمانی تسلط داشته باشید و مدرک زبان معتبر زبان آلمانی رو کسب کنید. سنتون رو اعلام نکردید. برای شرکت در دوره های آوسبیلدونگ محدودیت سنی وجود داره که میتونید در سایت موسسه استادی اینفو مطالعه بفرمائید.

    2. سلام علی جان
      در رابطه با گرفتن پذیرش برای دوره های آوسبیلدونگ، شرایط سنی بسیار دارای اهمیت هست. در واقع برای اخذ پذیرش برای دوره های آوسبیلدونگ، از خارج از کشور آلمان، بهتره سن زیر ۲۸ سال باشه. البته درصورت اقامت در داخل کشور آلمان هم با داشتن سن بالاتر امکان پذیرش گرفتن برای شرکت در دوره های آوسبیلدونگ وجود داره. داشتن مدرک زبان آلمان معتبر و توانائی برقرار کردن ارتباط در محیط از دیگر موارد الزامی برای پذیرش گرفتن در این دوره ها هست. همچنین داشتن تمکن مالی از موارد مهم دیگه ای هست که بهتره مدنظر قرار بدید. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر میتونید با کارشناسان موسسه استادی اینفو تماس حاصل بفرمائید و یا مطالب پایگاه اطلاع رسانی تحصیل موسسه استادی اینفو رو مطالعه بفرمائید.

  23. سلام با سن ۳۳ سال و ۱۲ سال سابقه کار و لیسانس مدیریت و مدرک بین المللی آشپزی برای چه رشته های از آسبیلدونگ اقدام کنم پذیرش میگیرم؟

  24. سلام
    بنده ۳۲سالمه فوق دیپلم مامایی هستم دارای مدرک B2هستم بدون سابقه کاری
    بنظرتون برای این دوره ها میتونم اقدام کنم؟

    1. سلام نازنین جان
      داشتن سن مناسب، یکی از شرایط الزامی برای ورود به کشور آلمان می باشد. پذیرفته شدن در دوره های آوسبیلدونگ (کارآموزی)، مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های پرطرفدار ارشد هنر، اقتصاد، کارشناس امنیت سایبری و … و زیرشاخه های رشته پزشکی مانند: پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پیراپزشکی، پرستاری و … بدلیل نیاز مبرم کشور آلمان به نیروی کار جوان، با داشتن سن مناسب، احتمال بیشتری داره. بهترین سن برای اقدام به گرفتن پذیرش در دوره های آوسبیلدونگ، زیر ۲۸ سال می باشد. متاسفانه سن شما فاکتوری هست که ریسک پروندتون رو بسیار بالا می بره. داشتن مدرک زبان آلمانی دارای اعتبار از مراکز معتبر مثل موسسه گوته یا OSD از الزامات دیگر هست. باید توجه داشته باشید که مدت اعتبار مدرک زبان آلمانی یک سال می باشد. داشتن گپ غیر موجه هم میتونه ریسک پروندتون رو بالا ببره. ذکر کردید سابقه کاری ندارید ولی نفرمودید این گپ رو چطوری میتونید پرکنید. نداشتن گپ بین مراحل تحصیل و کار میتونه یک فاکتور مثبت در گرفتن پذیرش پروندتون باشه. شاید با داشتن رزومه قوی و سابقه کاری معتبر، امکان داشتن جاب آفر مناسب براتون وجود داشته باشه. در صورت تمایل میتونید با کارشناسان موسسه استادی اینفو تماس حاصل بفرمائید و اطلاعات بیشتری کسب بفرمائید یا با مراجعه به سایت موسسه استادی اینفو میتونید مطالب بیشتری رو مطالعه بفرمائید.
      موفق باشید

  25. با سلام خدمت شما بنده ۳۱ سال سن دارم و مدرک فنی حرفه ای عکاسی رو دارم و الان در حال گذراندن زبان آلمانی هستم سطح A2 و میخام تا B2 ادامه بدم میخاستم بدونم واسه پذیرش اوسبیلدونگ عکاسی شرایط سنی و مدرکم چه نقص هایی داره؟ و آیا امکان پذیرش اوسبیلدونگ واسه من هست یا نه و اینکه و اینکه من لیسانس مهندسی متالورژی و دارم ولی سابقه کار ندارم تو اون رشته و در رشته عکاسی هم سابقه بیمه ندارم ولی عکاسی میکنم ممنون میشم اگه پاسخ بدید

    1. سلام امین جان
      متاسفانه شرایط سنی شما مناسب نیست. برای پذیرفته شدن در دوره های آوسبیلدونگ، داشتن سن زیر ۲۸ سال یک مزیت محسوب میشه. بخصوص که از خارج از کشور آلمان قصد اقدام به گرفتن پذیرش دارید. در صورتی که متقاضی در کشور آلمان مقیم باشید، با داشتن سن بالاتر هم امکان گرفتن پذیرش وجود دارد. در کشور آلمان بدلیل نیاز مبرم به نیروی کار متخصص و جوان، برای شرکت در دوره های کارآموزی یا دوره های آوسبیلدونگ که مشایه دوره های فنی حرفه ای در ایران می باشد، داشتن شرایط سنی مناسب از مواردی می باشد که در پذیرفته شدن بسیار موثر هست. تمایل برای زیر شاخه های رشته پزشکی در کشور آلمان بسیار زیاد می باشد و درنتیجه، رقابت برای پذیرفته شدن در مقاطع مختلف این رشته دشوارتر هست. شاید مناسب تر باشه با آوسبیلدونگ پرستاری وارد کشور آلمان بشید و بعدا” در صورت عدم علاقه مندی، تغییر رشته بدید. داشتن مدرک زبان معتبر از دیگر موارد الزامی هست که بهتره در نظر داشته باشید که برای دریافت ویزا از سفارت نیاز به مدرک زبان B2 دارید. در هر صورت داشتن مدرک زبان آلمانی بالاتر از سطح ذکر شده و توانایی برقرار کردن ارتباط در محیط کار یک فاکتور موثر برای ادامه تحصیل، کاریابی و موفقیت در محیط کار محسوب میشه. در رابطه با مدرک زبان انگلیسی چیزی نفرمودید، با توجه به شرایطتون که ذکر کردید، شاید ادامه تحصیل در سایر رشته ها و یا رشته هایی که به زبان انگلیسی تدریس میشه و دارای شهریه هستند برای شما مناسب تر باشه. برای مثال با داشتن سابقه مدیریتی، مدرک زبان آیلتس ۶ یا ۶٫۵، تمکن مالی مناسب و توانایی پرداخت شهریه دانشگاه های انگلیسی زبان، رشته MBA برای ادامه پذیرش میتونه گزینه مناسبی باشه. متاسفانه معدلتون رو ذکر نفرمودید. بدلیل رقابت بالا، داشتن مدارک تحصیلی از مراکز معتبر با معدل بالا یک فاکتور مهم در پذیرفته شدن شما هست. در رابطه با تمکن مالی چیزی نفرمودید. داشتن تمکن مالی از دیگر مواردی هست که باید مدنظر قرار بدید. همچنین در کشور آلمان باید حساب بانکی باز بفرمائید و خودتون رو بیمه کنید. در رابطه با سابقه کاری که فرمودید، در صورت داشتن گپ تحصیلی، بهتره با مواردی مثل سابقه کاری پربشه که متاسفانه شما فرمودید سابقه بیمه ندارید و در واقع سابقه کاری معتبر محسوب نمیشه. برای ادامه تحصیل در مقاطع تحصلی بالاتر نیاز به داشتن سابقه کاری مرتبط دارید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر میتونید به سایت موسسه استادی اینفو به عنوان یک پایگاه اطلاع رسانی تحصیل در کشور آلمان مراجعه بفرمائید یا با کارشناسان موسسه استادی اینفو تماس حاصل نمائید و از خدمات خاص قابل ارائه در موسسه استادی اینفو مطلع بشید.
      موفق باشید

  26. سلام وقت بخیر
    ۳۱ سالمه
    ارشد سازه (مهندسی عمران)
    حدود ده سال سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی دارم.
    زبان آلمانی در حال یادگیری
    از لحاظ تمکن مالی و هزینه های دیگه مشکلی ندارم.
    خواستم بدونم میتونم برای آوسبیلدونگ اقدام کنم ؟؟

    1. سلام یاسر عزیز
      برای شرکت در دوره های آوسبیلدونگ داشتن شرایط سنی مناسب از مهمترین الزامات محسوب میشه. کشور آلمان بدلیل داشتن شرایط مساعد برای آموزش، تحصیل، کار، زندگی و …، یکی از کشورهایی هست که تعداد متقاضی ورود بالایی داره. برای موفقیت در این رقابت، داشتن مدارک تحصیلی با معدل بالا از مراکز معتبر، داشتن مدرک زبان آلمانی از موسسات معتبر و دارای اعتبار، داشتن تمکن مالی کافی، باز کردن حساب بانکی در کشور آلمان و … میتونه بسیار تاثیر گذار باشه. برای کسب اطلاعات بیشتر میتونید با کارشناسان موسسه استادی اینفو تماس حاصل بفرمائید یا با مراجعه به سایت پایگاه اطلاع رسانی موسسه استادی اینفو مطالب بیشتری رو مطالعه بفرمائید.
      موفق باشید

    1. سلام محمد عزیز
      متاسفانه سن و مفطع تحصیلی رو ذکر نفرمودید. ۹ سال در چه مقطعی تحصیل نمودید؟ برای شرکت در دوره های آوسبیلدونگ که در واقع مشابه دوره های فنی و حرفه ایران می باشد. ذاشتن دیپلم الزامی می باشد. همچنین داشتن مدارک معتبر کمک پرستاری، کمک بهیاری، امدادگری هلال احمر و سایر مدارک مشابه از مراکز آموزشی دارای اعتبار در پذیرفته شدن در دوره های آوسبیلدونگ بسیار میتونه اثر مثبتی داشته باشه. داشتن شرایط سنی مناسب از دیگر مواردی هست که باید مدنظر قرار بدید. بدلیل رقابت سخت برای ورود به کشور آلمان و نیاز مبرم کشور آلمان به نیروی کار متخصص جوان، داشتن سن پائین و داشتن مدارک معتبر تحصیلی، بسیار در پذیرفته شدن در ورود به کالج، دوره های آوسبیلدونگ، مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و … میتونه اثر مثبتی داشته باشه. آوسبیلدونگ پرستاری یکی از دوره های کارآموزی هست که بدلیل کمبود نیروی کاری متخصص و جوان در شاخه پزشکی، بسیار پرطرفدار می باشد. همچنین توانایی برقرار کردن ارتباط در محیط کار و داشتن مدرک معتبر زبان آلمانی از موارد دیگری می باشد که قبل از ورود به کشور آلمان نیاز هست مورد توجه قرار بدید. داشتن تمکن مالی مناسب و توانایی باز کردن حساب بانکی در کشور آلمان از موارد دیگری هست که باید مدنظر قرار بدید. داشتن بیمه از موارد دیگری هست که باید در کشور آلمان برای ادامه تحصیل یا شرکت در دوره های آموزشی نیاز هست که داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتونید با کارشناسان موسسه استادی اینفو تماس حاصل بفرمائید یا با مراجعه به سایت موسسه استادی اینفو از ۴۵ نوع خدمات خاص این موسسه اطلاع حاصل بفرمائید.
      موفق باشید

  27. سلام وقتتون بخیر
    من میخواستم برای آسبیلدونگ پرستاری اقدام کنم ولی متاسفانه شنیدم که گرفتن وقت از سفارت بیشتر از دو سال طول میکشه و احتمال ویزا شدن مثل سالای قبل نیست و کاهش پیدا کرده
    میخواستم بدونم این مسئله درسته؟

    1. سلام وقت بخیر . برای اوسبیلدونگ پرستاری اصلا نیازی به گرفتن وقت نیست. و اگر مدرک زبان b2 داشته باشید بین ۶ تا ۸ ماه زمان برای انجام کار لازم می باشد.

  28. سلام من ۳۴ سالمه فوق لیسانس حسابداری با گرایش اقتصاد معدل ۱۷/۷۰ ، ۳ سال سابقه کار بانک، ۲ سال عضو هیئت مدیره شرکت،b2 آلمانی دارم و آیلتس۶/۵ آیا شانسی برای آسبیلدونگ دارم؟

    1. سلام وقت بخیر. بله شما شانس شرکت در دوره های آوسبیلدونگ آلمان را دارید. البته با شرایط خاص. پیشنهاد می کنم با مشاوران ما در موسسه تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

  29. با سلام و عرض ادب خدمت شما
    بنده ۳۳ سال دارم
    رزومه برنامه نویسی و فعالیت و نمونه کار در زمینه طراحی وبسایت دارم (فعالیت به عنوان فریلنسر)
    البته یخورده برای دانشگاه درمقطع لیسانس دیر اقدام کردم و الان سال سوم کارشناسی هستم و یه وقفه چند ساله داشتم
    خواستم با توجه به رزومه ای که بنده دارم با شرکت های متعدد ایرانی و اروپایی فعالیت داشتم و نمونه کار دارم
    میتونم آوسبیلدونگ شرکت کنم یا اینکه در مقطع ارشد اقدام کنم؟

    1. سلام روز بخیر. سن شما برای اوسبیلدونگ کمی بالاست. لطفا با مشاوران ما در موسسه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

    2. سلام خدمت شما

      به نظر من برای کارشناسی ارشد اقدام کنید. چون در آینده موقیعت شغلی ودرآمد خیلی بهتری خواهید داشت و در ضمن این که دارای یه مدرک کارشناسی ارشد از آلمان می شوید که در هر جای دنیا معتبر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تحصیلی رایگان