موسسه آبادانی سروش دانش

رشته های کارشناسی ارشد انگلیسی زبان در آلمان

رشته های کارشناسی ارشد انگلیسی زبان در آلمان

شرایط عمومی:

  • داشتن معدل بالای ۱۵ در مقاطع دیپلم، پیش دانشگاهی و کارشناسی
  • دارا بودن مدرک زبان انگلیسی آیلتس یا تافل
  • داشتن مدرک زبان آلمانی به عنوان یک امتیاز مثبت در روند اخذ پذیرش محسوب می شود
  • ارائه مدرک از دانشگاه های معتبر داخلی یا خارجی قابل استعلام در سایت: anabin.de
  • داشتن سوابق کاری مرتبط
  • دارا بودن رزومه علمی قوی و توصیه نامه از اساتید

 

۱- کارشناسی ارشد انفورماتیک رسانه

 

 

اطلاعات اولیه برای این رشته:

 مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد

شروع تحصیلات: ترم زمستانی دوره تحصیل: ۴ ترم، ۱۲۰ واحد

زبان تحصیل: انگلیسی

شهریه: ندارد

شرایط پذیرش: مدرک کارشناسی معتبر، سایر مدارک لازم مطابق آیین نامه دانشکده، تسلط به زبان انگلیسی

 

این رشته به دانشجو می آموزد تا با موفقیت در چالش های فنی و اقتصادی جدید در چهار رشته: علوم رایانه، مهندسی نرم افزار، سیستم های ارتباطی نسل بعدی و رسانه ها، کار کند.

 

در حالی که یک مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر به طور معمول یک فرد را برای شرکت در پروژه های بزرگ نرم افزاری واجد شرایط می کند، مدرک کارشناسی ارشد مهارت های لازم برای رهبری را فراهم می کند. از فارغ التحصیلان برنامه انفورماتیک رسانه می توان انتظار داشت که از نظر فنی مبتکر باشند و به عنوان سازنده  سیستم کار کنند و پروژه های بزرگی را مدیریت کنند.

 

دانشجویانی که در طول دوره کارشناسی ارشد رتبه بالایی کسب می کنند  مجوز ورود برای ادامه تحصیل در دوره دکترا را کسب می کنند

 

۲- کارشناسی ارشد زیبا سازی مناطق شهری (TCR)

 

اطلاعات اولیه برای این رشته:

مدرک تحصیلی صادره: کارشناسی ارشد

شروع تحصیلات: ترم زمستانی، ترم تابستان

دوره تحصیل: ۴ ترم، ۱۲۰ واحد

زبان تحصیل: انگلیسی

شهریه: ندارد

شرایط پذیرش: مدرک کارشناسی، مدارک لازم را مطابق آیین نامه امتحان

زیبا سازی مناطق شهری (TCR) یک برنامه کارشناسی ارشد بین رشته ای منحصر به فرد با تمرکز جدی بر توسعه شهری است. این دوره از مطالعه برای پاسخگویی به چالش های زیست محیطی، اجتماعی، تکنولوژیکی و اقتصادی پیش رو در حال تحول در شهرها و مناطق اروپایی طراحی شده است.

 

TCR از روش فنی پیشرفته و راه حل محور، پیروی می کند. بنابراین می توانید در این دوره بهره وری اقتصادی در یک شهر را درک کرده و نیازهای اجتماعی شهر را بشناسید. این برنامه به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود.

 

TCR یکی از معدود برنامه های جدید است که به منظور پاسخگویی به چالش های تأثیرگذار بر شهرها و مناطق اروپا طراحی شده است. با توجه به تمرکز مشخص پروژه محور این برنامه، شما یک درک کامل و به روز از شهر خود را بدست می آورید و قادر خواهید بود از ابزارها و روش های مختلفی جهت ارائه راه حل هایی برای زیبا سازی شهرها و مناطق اروپایی استفاده کنید.

 

این دوره از مطالعه نه تنها رویکرد بین رشته است، بلکه به خاطر پیوندهای محکم آن با باستان شناسی، معروف و شناخته شده بین دانشجویان می باشد. همانطور که در محتوای دوره، ساختار، کادر آموزشی و مشخصات دانشجویان دیده می شود، روش ها، نگرش ها و مقادیر اساسی TCR نمایانگر یک دیدگاه منحصر به فرد به این رشته است.

ویژگی های دوره:

  • پویایی شهری در یک زمینه اروپایی
  • راهنمایی معلمان و متخصصان اروپایی در طراحی و برنامه ریزی شهری، برنامه ریزی منطقه ای، مکانی و استراتژیک

اگر شما دارای مدرک لیسانس در طراحی شهری، شهرسازی، مطالعات شهری، برنامه ریزی فضایی، برنامه ریزی منطقه ای، معماری منظر، معماری، برنامه ریزی حمل و نقل، مهندسی محیط زیست، جغرافیای شهری، اکولوژی شهری یا مدیریت شهری هستید این دوره مطالعه به خصوص برای شما مناسب خواهد بود.  

 

۳- کارشناسی ارشد ژئوفیزیک کاربردی

 

 

اطلاعات اولیه برای این رشته:

مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد

شروع تحصیلات: ترم زمستانی

دوره استاندارد تحصیل: ۴ ترم، ۱۲۰ واحد

زبان تحصیل: انگلیسی

شهریه: ندارد

شرایط پذیرش:

  • مدرک کارشناسی معتبر
  • سایر مدارک لازم مطابق آیین نامه دانشکده
  • مهارت در زبان انگلیسی

رشته ژئوفیزیک کاربردی یک رشته مشترک بین سه دانشگاه ETH Zürich،

RWTH Aachen University و TU Delft می باشد.

نقاط قوت و تخصص های تکمیلی سه دانشگاه در برنامه دو ساله ترکیب شده است. در دوره های دانشگاههای دلفت، زوریخ و آخن دانشجویان می توانند در زمینه های اکتشاف و مدیریت هیدروکربن (نفت خام، گاز طبیعی و کربن) یا ژئوفیزیک زیست محیطی و مهندسی (از جمله اکتشاف و مدیریت منابع انرژی ژئوترمیک) تخصص کسب کنند. در نتیجه فارغ التحصیلان این برنامه تا حد امکان برای بازار کار بین المللی آماده می شوند.

 

Types of Engineering Degrees: Your Guide | Coursera

 

۴- کارشناسی ارشد سیستم های اجتماعی محاسباتی

 

اطلاعات اولیه در مورد این رشته:

مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد

شروع تحصیل: ترم زمستانی، ترم تابستان

دوره تحصیل: ۴ ترم، ۱۲۰ واحد

زبان  تحصیل: انگلیسی

شهریه : ندارد

شرایط پذیرش:

  • مدرک کارشناسی معتبر
  • سایر مدارک لازم مطابق آیین نامه دانشکده
  • مهارت در انگلیسی

جامعه ما با یک سرعت غیرقابل انفعال دیجیتالی شده است، که چالش های جدیدی را برای ما نشان می دهد. تعداد بیشتری از داده ها با سنسورهای جدید و سیستم های هوش مصنوعی ضبط می شوند. این فرآیند دیجیتالی شدن به ما امکان می دهد تا رفتارهای فردی، سازمانی و اجتماعی را با وضوح بی سابقه و با دقت بسیار بالا اندازه گیری کنیم.

در دسترس بودن فرم های جدید داده ها و افراد درون یک جامعه، سازمان ها و جامعه را ملزم می کند تا با اثرات دیجیتالی شدن در زندگی روزمره ما، با سیستم های اجتماعی و جامعه بزرگتر مقابله کنند.

 

PDF] Prospects and Challenges for the Computational Social Sciences | Semantic Scholar

 

این رشته از یک سو فرصت های اقتصادی و اجتماعی بزرگی را ارائه می دهد، و از سوی دیگر بسیاری از مشکلات را نیز برای جامعه به وجود می آورد و ما را مجبور می کند تا از سیستمهای پیچیده اجتماعی و دیجیتالی درک بهتری بدست آوردیم.

 

همچنین سؤالاتی را در مورد استفاده مسئولانه از داده های اشخاص، کنترل داده ها، اخلاق در جامعه، مسئولیت اجتماعی در مورد داده ها و الگوریتم ها و اعتماد ما به سیستم های به اصطلاح محاسباتی اجتماعی را ارائه می دهد.

 

سیستم های اجتماعی محاسباتی، سیستمهایی هستند که در آنها فرآیندهای اجتماعی، رویه ها و عملکردها به صورت دیجیتالی از طریق تعامل پویای الگوریتم ها و رفتارهای اجتماعی تولید می شوند. دوره کارشناسی ارشد مطالعه سیستم های اجتماعی محاسباتی در این زمینه متمرکز است و برنامه ای بی نظیر برای آینده می باشد.

 

 

 

این دوره آموزشی میان رشته ای شامل حوزه های IT، علوم اجتماعی، روانشناسی، علوم شناختی و اخلاق است. این برنامه شما را در الگوریتم ها، ساختار داده ها و روش های پردازش خودکار داده ها و همچنین در تئوری های تعامل اجتماعی در زمینه های فن آوری و مشکلات اخلاقی، آموزش می دهد. به شما درک عمیقی از پیشرفت سیستم های اجتماعی فنی یکپارچه و چالش های افراد و جامعه و پیامدهای اخلاقی که ممکن است داشته باشید، را ارائه می دهد.

 

محتوای برنامه دروس ابتدایی با شروع در ترم اول، بنیادی نظری در زمینه های IT، روانشناسی، اخلاق و جامعه شناسی است. شما می توانید مهارتهای خود را با دوره های پیشرفته اضافی تقویت و توسعه دهید. در این دوره از تحصیل ممکن است یکی از دو تخصص را انتخاب کنید:

  • علوم داده های اجتماعی
  • نظریه ها و اخلاق اجتماعی

در ترم سوم، در کنار یک پروژه کارشناسی ارشد دوره های پیشرفته را می گذرانید، که می تواند یک تلاش انفرادی یا کار گروهی بین رشته ای باشد. سرانجام، در ترم چهارم  کارآموزی دارید و پایان نامه کارشناسی ارشد خود را ارائه می کنید.

 

۵- کارشناسی ارشد علوم شبیه سازی

 

 

اطلاعات اولیه در مورد این رشته:

مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد

شروع تحصیلات: ترم زمستانی

دوره تحصیل: ۴ ترم، ۱۲۰واحد

زبان تحصیلی: انگلیسی

شهریه : ندارد

شرایط پذیرش:

مدرک کارشناسی معتبر، سایر مدارک لازم مطابق آیین نامه دانشکده، تسلط به زبان انگلیسی

 

ساختار برنامه(دوره) :

علوم شبیه سازی (SiSc) یک برنامه کارشناسی ارشد معتبر بین رشته ای است که به زبان انگلیسی برای فارغ التحصیلان دوره لیسانس علوم یا مهندسی ارائه می شود. این دوره توسط RWTH Aachen ارائه شده و توسط مرکز پژوهشی         Forschungszentrum Jülich پشتیبانی می شود.

 

علوم شبیه سازی به معنای رشته هایی است که از یک سو با اصول اساسی روش شناختی و از سوی دیگر با کاربردهای شبیه سازی رایانه در علوم و مهندسی سر و کار دارند. با توجه به توسعه رایانه های با کارآیی بالا و مدرن، این رشته ها اهمیت بیشتری پیدا می کنند و اکنون نمایانگر سومین ستون تحقیق هستند که تکمیل کنند ه کارهای آزمایشگاهی و تئوری می باشند. موارد شناخته شده ای که در آنها از شبیه سازی های رایانه ای استفاده می شود، به عنوان مثال می توان به تحقیقات آب و هوا، علم مواد و بیوتکنولوژی اشاره کرد.

 

محتوای برنامه دوره کارشناسی ارشد چهار ترم طول می کشد و شامل دوره های اجباری و انتخابی و پایان نامه کارشناسی ارشد کتبی است. در دوره های اجباری دانشجویان دانش پایه و اولیه را کسب می کنند که به آنها این امکان را می دهد تا با مشکلات در زمینه علوم شبیه سازی سریع برخورد کنند. به منظور آماده سازی موثر برای کار تحقیقاتی، دانشجویان این امکان را دارند که بعد از نیمسال اول روی شبیه سازی های مهندسی یا فیزیک تمرکز کنند.

 

۶- کارشناسی ارشد فیزیک

 

اطلاعات اولیه برای این رشته :

مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد علوم

شروع تحصیلات: ترم زمستانی، ترم تابستان

دوره استاندارد تحصیل: ۴ ترم، ۱۲۰ واحد

زبان تحصیل: انگلیسی

شهریه: ندارد

شرایط پذیرش:

مدرک کارشناسی معتبر، سایر مدارک لازم مطابق آیین نامه دانشکده مهارت در انگلیسی

 

ساختار:

دپارتمان بزرگ فیزیک در دانشگاه های مربوطه، متشکل از پژوهشکده های مختلف، انواع متنوعی از دوره های اصلی و تخصصی کارشناسی ارشد و فرصتی برای شرکت در تحقیقات با کیفیت بالا را در بهترین دانشگاههای فنی آلمان ارائه می دهد.

 

گروه های تحقیقاتی در گروه فیزیک دارای شبکه های بین المللی قوی هستند. به همین دلیل تجربه بین المللی فارغ التحصیلان دانشگاههای آلمان، بسیار مهم و معتبر است. همچنین همکاری با گروه های تحقیقاتی بین المللی در طول پایان نامه کارشناسی ارشد، فرصت های متنوعی را برای تجربیات بین المللی ارائه می دهد.

 

۷- کارشناسی ارشد مدیریت پایدار آب و انرژی

 

 

اطلاعات اولیه در مورد این رشته:

مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد علوم

شروع تحصیلات: ترم زمستانیدوره تحصیل: ۴ ترم، ۱۲۰واحد

زبان تحصیل: انگلیسی

شهریه: ندارد

شرایط پذیرش:

مدرک کارشناسی معتبر، سایر مدارک لازم مطابق آیین نامه دانشکده مهارت در انگلیسی

ساختار:

تامین دائمی آب و انرژی یکی از چالش های بزرگ جهانی زمان ما است. در نتیجه پیوند انرژی – آب که به بخشهای مختلف ارتباط پیدا می کند، اهمیت فزاینده ای پیدا می کند.

 

دانستن رابطه بین آب و انرژی و توزیع – هر دو ستون پایداری – لازم است تا دیدگاه های علمی مختلفی به هم متصل شود. با در نظر گرفتن وابستگی های پیچیده (جدا از منابع فردی) جنبش آب و انرژی به عنوان عنصر اصلی مهم توسعه پایدار اهمیت می یابند.

 

این رشته یک برنامه بین رشته ای است که رشته هایی از مهندسی انرژی، عمران و محیط زیست، جغرافیا، تجارت و اقتصاد و علوم اجتماعی را در اختیار دارد. دانش آموزان مهارت های تجزیه و تحلیل، روش، راه حل و ارزیابی تخصصی را در زمینه های مدیریت آب و انرژی کسب می کنند.

 

علاوه بر این، این دوره از آموزش مهارت های بین رشته ای، مانند توانایی تأمل انتقادی نوآوری ها در یک زمینه جهانی و مستقل کار و تحقیق را آموزش می دهد.

 

این وسعت فنی به فارغ التحصیلان این امکان را می دهد تا فارغ التحصیلان در زندگی حرفه ای خود با چالش های پیچیده و جهانی روبرو شوند که از نظر علمی، فناوری و اجتماعی دارای اهمیت است. هدف این برنامه، واجد شرایط بودن نسل جدید مهندسین با مسئولیت اجتماعی است که در شکل گیری توسعه جهانی و پایدار نقش دارند.

 

محتوای برنامه تحصیلی دیدگاه میان رشته ای دانشجویان از ترم اول تا آخر با دقت طراحی شده است. این برنامه با واحدهای بین رشته ای آغاز می شود، سپس انتقال به مدیریت آب به حوزه مدیریت انرژی در خارج از کشور، مرتبط می شود و در ترم آخر به آب و انرژی به پایان می رسد. دانشجویان در طول این ترم نیز یک مقاله تحقیقاتی مستقل را تکمیل می کنند.

 

۸- کارشناسی ارشد مهندسی برق، فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر

 

 

اطلاعات اولیه برای این رشته:

مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد

شروع تحصیلات: ترم زمستانی، ترم تابستان

دوره تحصیل: ۴ ترم، ۱۲۰ واحد

زبان تحصیل: انگلیسی

شهریه: ندارد

شرایط پذیرش:

مدرک کارشناسی معتبر، سایر مدارک لازم مطابق آیین نامه دانشکده، مهارت در انگلیسی

 

ساختار:

مهندسی برق و فناوری اطلاعات با نوآوری های فنی آن تا حد زیادی در زندگی روزمره ما تأثیر می گذارد. تلفن های همراه، میکروچیپ ها، باتری برای اتومبیل های برقی، کنترل ربات ها، منابع انرژی در نیروگاه های بادی یا فشرده سازی داده های هوشمند هنگام انتقال تصویر، همه تجهیزات و قطعات یا فرایندهایی هستند که با کمک مهندسی برق و فناوری اطلاعات اختراع شده اند.

 

هدف از این دوره تحصیلی، آموزش مهندسین با مهارت و مسئول در زمینه های مدیریت در تدریس، تحقیق، صنعت و جامعه در زمینه مهندسی برق، فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر است.

 

۹- کارشناسی ارشد مهندسی خودرو

 

 

اطلاعات اولیه برای این رشته:

مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد

شروع تحصیلات: ترم زمستانی دوره تحصیل: ۳ ترم، ۹۰واحد

زبان تحصیل: انگلیسی

شهریه: ندارد

شرایط پذیرش:

مدرک کارشناسی معتبر، سایر مدارک لازم مطابق آیین نامه دانشکده، مهارت در انگلیسی

 

ساختار:

در این رشته به دانشجویان اصول اولیه فن آوری و دانش در زمینه ساخت و توسعه خودروهای مسافری و وسایل نقلیه تجاری و به صورت اختیاری موتورسیکلت ها و خودروهای خارج از بزرگراه را آموزش می دهد که شامل طراحی فنی وسایل نقلیه با توجه به نیازهای بازار، می باشد. ماژول های دوره شامل کلیه قسمت های اصلی خودرو مانند شاسی، بدنه، رانندگی، ایمنی، سیستم های کمک راننده و سایر موارد هستند.

فارغ التحصیلان در زمینه های فن آوری مربوطه مانند پویایی وسیله نقلیه، راندمان انرژی، آکوستیک، مکاترونیک و دوام ماهر خواهند شد.

 

۱۰- کارشناسی ارشد مهندسی زیست پزشکی

 

 

اطلاعات اولیه برای این رشته:

مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد علوم

شروع تحصیلات: ترم زمستانی دوره تحصیل: ۴ ترم، ۱۲۰ واحد

زبان تحصیل: انگلیسی

شهریه: ندارد

شرایط پذیرش:

مدرک کارشناسی معتبر، سایر مدارک لازم مطابق آیین نامه دانشکده مهارت در انگلیسی

مهندسی پزشکی یکی از رشته های دانشگاهی مطرح در کشور آلمان می باشد که فارغ التحصیلان آن از بازار کار بسیار خوبی برخوردار خواهند بود. به عبارتی کشور آلمان مهد رشته مهندسی پزشکی می باشد.

در این دوره، داوطلبان اطلاعات، مهارت ها و روش های پیشرفته ای را در زمینه مهندسی زیست پزشکی بدست می آورند و به این ترتیب آنها را به صلاحیت علمی بالاتر و استقلال در این زمینه می رساند. محتوای دوره بین دانشکده های ریاضیات، علوم کامپیوتر و علوم طبیعی، دانشکده مهندسی مکانیک، دانشکده مهندسی برق و فناوری اطلاعات و دانشکده پزشکی مشترک می باشد که به طور خاص برای این دوره تحصیلی طراحی شده اند.

 

۱۱- کارشناسی ارشد مهندسی سیستم های نرم افزار

 

اطلاعات اولیه برای این رشته:

مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد

شروع تحصیلات: ترم زمستانی

دوره تحصیل: ۴ ترم ،۱۲۰واحد

زبان تحصیل : انگلیسی

شهریه : ندارد

شرایط پذیرش:

مدرک کارشناسی معتبر، سایر مدارک لازم مطابق آیین نامه دانشکده، تسلط به زبان انگلیسی

 

ساختار:

در حالی که یک مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر به طور معمول یک فرد را برای شرکت در پروژه های بزرگ نرم افزاری واجد شرایط می کند، کارشناسی ارشد مهارت های لازم برای رهبری و هدایت یک گروه توسط یک فرد را فراهم می کند.

 

انتظار می رود فارغ التحصیلان برنامه مهندسی سیستم های نرم افزاری، از نظر فنی مبتکرانه عمل کرده و به عنوان سازنده و رهبر یک سیستم کار کنند و پروژه های بزرگی را مدیریت کنند.

 

این رشته بر طراحی و اجرای سیستم های نرم افزاری پیچیده، از جمله تعبیه آنها در سیستم های فنی و اجتماعی و فنی متمرکز است.

 

دانشجویان دانش خود را در زمینه های نظری، عملی و کاربردی علوم کامپیوتر به دست می آورند که به آنها امکان می دهد به سرعت با تغییرات مداوم در این زمینه پر سرعت سازگار شوند. این رشته شامل زمینه های مبانی نظری مهندسی سیستم های نرم افزاری، ارتباطات، مدیریت داده و اطلاعات، علوم رایانه ای کاربردی و مهندسی نرم افزار است.

 

 

 

 

 

ارزشیابی آنلاین تحصیلی (بدون هزینه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تحصیلی رایگان