موسسه آبادانی سروش دانش

خدمات ویزای دانشجوئی

خدمات ویزای دانشجویی

تصمیم به ادامه تحصیل در یک کشور خارجی، نیاز به برنامه ریزی خاصی دارد و شامل مراحل مختلفی می شود. اخذ پذیرش تحصیلی تنها یکی از مراحل مهم انجام این کار است. و برا رسیدن به هدف ، می بایست برای دیگر مراحل آن نیز اهیمت خاصی قائل شد تا به سرانجام مقصود رسید. فکر نمی کنم هیچ فردی فقط به داشتن پذیرش تحصیلی از فلان دانشگاه معتبر در فلان کشور و بدون دریافت ویزای آن کشور، به خود ببالد و یا بخواهد آن را قاب کرده و به عنوان افتخارات خود بر روی دیوار خانه نصب نماید. بلکه هدف اصلی با دریافت پذیرش تحصیلی، رسیدن به آن کشور و حاضر شدن در کلاس دانشگاه است و بدنبال آن موفقیت در تحصیلی و جشن فارغ التحصیلی.
یکی از مهترین مراحل از روند تحصیل در خارج از کشور، دریافت ویزای دانشجوئی برای تحصیل در کشور مقصد است. دریافت ویزای دانشجوئی از برخی از کشورها کار آسانی نیست و باید با تسلط کامل بر پروسه انجام کار ، به دقت و به روش صحیح کار را انجام داد تا دچار مشکل و یا به عبارتی ریجکتی ویزا نشویم.
آلمان یکی از کشورهایی است که دانشجویان و متقاضیان تحصیل در آن، همیشه از دریافت ویزای آن هراس داشته اند. اما ما به این معتقدیم که گرفتن ویزای دانشجوئی از سفارت آلمان در ایران کار سختی نیست و به راحتی می توان این کار را انجام داد. فقط کافیست بدانیم که سفارت آلمان از ما چه می خواهد و بتوانیم تمام مدارک و مستندات لازم برای آن را به نحو احسن و صحیح فراهم نمائیم.
موسسه ما با تجارب ده ساله در فرایند دریافت ویزای دانشجوئی از سفارت آلمان، و موفقیت بیش از ۹۰ درصدی در دریافت ویزاهای دانشجوئی، به این روند کاملا مسلط بوده و در تمام مراحل کار همراه و پشتیبان شما خواهد بود.
ما به صراحت در قرارداد فی مابین، کلیه خدمات لازم برای تهیه، تدوین و تکمیل پرونده سفارت شما(اعم از نوشتن انگیزه نامه، رزومه، تکمیل فرم سفارت، پرسشنامه سفارت، چیدمان مدارک و پاسخ منطقی به سئوالاتی که افیسر سفارت در روز مصاحبه از شما خواهد پرسید)، را بصورت مکتوب در قرارداد شما درج می نمائیم و اخذ ویزای شما را از تعهدات و مسئولیت های خود می دانیم.

تضمین ما برای ویزای شما، درصد موفقیت ما در سالهای اخیر و همچنین رضایتمندی متقاضیان قبلی ما است که در دفتر موسسه قابل مشاهده می باشد.

 

با ما همراه باشید.

ارزشیابی آنلاین تحصیلی (بدون هزینه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تحصیلی رایگان