موسسه آبادانی سروش دانش

معرفی چند اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی

 

چند اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی که به عنوان کمک آموزشی، به شما در آموزش کامل زبان آلمانی کمک زیادی خواهد کرد

 

 

این روزها با پیشرفت تکنولوژی، نرم افزارهای آموزش زبانهای مختلف دنیا با سبک و شیوه های متفاوتی که در آموزش به کار می برند، در دنیای آموزش زبان تحول بزرگی ایجاد کرده اند و یک روش عالی برای یادگیری  زبان آلمانی محسوب می شوند.

 

از مزیت های اصلی این نرم افزارها می توان به رایگان بودن، در دسترس بودن و استفاده از آنها در هر زمان و مکان اشاره کرد. این نرم افزارها معمولا به عنوان منابع کمک آموزشی در نظر گرفته می شوند و توصیه می شود که آنها را به موازات فراگیری زبان در موسسه، بکار گیرید.

 

توصیه ما به همه زبان آموزان عزیز زبان آلمانی این است که به غیر از کتاب آموزشی که موسسه زبان و یا معلم زبان به شما معرفی می نماید و بر اساس آنها نیز تدریس می کنند، از نرم افزارها و اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی که این روزها بسیار باب شده و اتفاقا” کارآیی خوبی نیز می توانند داشته باشند، استفاده نمایید.

 

برخی از بهترین نرم افزار ها و اپلیکیشن های آموزش زبان آلمان

 

اپلیکیشن ها و برنامه های زیر را می توانید از Google Play و App Store دانلود کنید. فقط توجه داشته باشید که برای دسترسی به دوره ها و ویژگی های بیشتر در برخی از این برنامه ها، ممکن است نیاز به ثبت نام و عضویت داشته باشید.

 

همچنین در نظر داشته باشید که شما نمی توانید به بکار گیری هر یک از این برنامه ها به تنهایی، زبان آلمانی را به صورت کامل فراگیرید. ولی این اپلیکیشن ها می توانند به تقویت و ارتقاء زبان آلمانی شما در کنار آموزش زیر نظر معلم خصوصی و یا در موسسه زبان، کمک بسیار شایانی نمایند.

 

 

 اپلیکیشن Memrise

اپلیکیشن  Memrise برای یادگیری لغت زبان آلمان سیار مفید است. یکی از ویژگی های آن داشتن راهنمای تلفظ لغات است که به شما کمک می کند تا با ضبط صدای خود و مقایسه آن با تلفظ یک آلمانی زبان، بتوانید تلفظ خود را به تلفظ اصلی وبومی نزدیک تر کنید.

 

 

 

 

اپلیکیشن Drops

این نرم افزار هم بر  روی یادگیری و آموزش لغات و اصطلاحات آلمانی تمرکز دارد. دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد و از طریق بازی با کلمات، شیوه آموزش جذابی را ارائه می دهد که از طریق حفظ لغت به ساخت دایره واژگان غنی منتهی می شودبه نوعی می توان گفت که علاوه بر یادگیری، بر روی سرگرمی نیز تمرکز دارد.

 

 

 

 

 اپلیکیشن Duolingo

Duo به معنی جغد است و این نرم افزار نیز با بکار گیری یک جغد در اپلیکیشن آموزشی خود، سعی کرده که محیطی متفاوت و جذاب برای زبان آموز بوجود بیاورد. آموزش عبارات و اصطلاحات جدید، افعال و کلمات آلمانی با استفاده از تمرین های مداوم گوش دادن، فلش کارت ها و سؤالات چند گزینه ای شیوه کاری این نرم افزار می باشد.

 

 

 

 

 

 

 اپلیکیشن  Der Die Das

یکی از نرم افزارهای متفاوت در آموزش زبان آلمانی است که به طور اختصاصی و با شیوه متفاوتی به آموزش و کابرد حروف تعریف در زبان آلمانی می پردازد. یادگیری و به حافظه سپردن لغات و واژگان آلمانی کار دشواری نیست و هماند هر زبان دیگری م یتوان حفظ کرد.

 

اما در زبان آلمانی، کاربرد حروف تعریف کار را کمی سخت می کند. این اپلیکیشن به شما کمک می کند حروف تعریف Der Die Das آلمانی را به راحتی یاد بگیرید و به خاطر بسپارید.

 

این برنامه شامل دستورالعمل های گرامری و خلاصه ای کامل از قوانین و اصول مربوط به حروف تعریف در زبان آلمانی می باشد. همچنین می توانید به نحوه تلفظ کلمات گوش دهید و آنها را به لیست کلمات “مورد علاقه” خود اضافه کنید.

 

 

 

 

 

 

 اپلیکیشن آموزش آلمانی با جملات صوتی

یکی از نرم افزارهای آموزش زبان آلمانی است که بصورت آفلاین کار می کند و می توانید زبان آلمانی را در آن بصورت رایگان یاد بگیرید و با تمرین کردن مطالبی که در این نرم افزار وجود دارند ، زبان آلمانی خود را تقویت می کنید.

 

در این اپلیکیشن جملات آلمانی پرکاربرد زبان آلمانی و ضرب المثل های آلمانی با ترجمه فارسی آموزش داده شده است.

 

 

 

 German vocabulary trainer Application For Farsi

این اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی مخصوص فارسی زبانان است که به آموزش دایره وسیعی از لغات و اصطلاحات آلمانی می پردازد و علاوه بر تلفظ واژگان، مثال ها و …، معنای فارسی آنها را نیز در کنار خود دارد.

 

 

 اپلیکیشن بیاموز B-Amooz

این اپلیکیشن بیشتر شبیه به لغتامه می ماند که در آن لغات و اصطلاحات بر اساس دشواری و پیچیدگی دسته بندی شده است.

 

 

 اپلیکیشن آموزش مکالمه آلمانی Deutsch Lernen

این اپلیکیشن دارای ترجمه فارسی جملات نیز می باشد که در آن جملات با موضوعات مختلفی همچون: مربوط به غذا و غذا خوردن، صحبت با دوستان، گردشگری و …، دسته بندی شده است و جملات کوتاه کاربردی هر بخش را با تلفظ به شما یاد می دهد.

 

برخی از سایتها و کانالهای تلگرامی مفید برای آموزش زبان آلمانی:

https://t.me/grundstufe/1936

https://t.me/Germanysadeh/1

https://t.me/DeutschA1bisB2

https://t.me/deutschkursd

https://t.me/deutschLernenundSprechen

https://t.me/musikdeutschundpersisch

 

 

 

ارزشیابی آنلاین تحصیلی (بدون هزینه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تحصیلی رایگان