موسسه آبادانی سروش دانش

مراحل تحصیل رشته دندان‌پزشکی در آلمان

دندانپزشکی
مراحل تحصیل رشته دندانپزشکی درآلمان

 

طول دوران تحصیل در رشته دندان‌پزشکی ۱۰ نیم سال تحصیلی در نظر گرفته شده است. تحصیل در این رشته را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد:

 

بخش اول که پنج ترم اول را شامل می‌شود و به دوره پیش از ورود به مراکز درمانی اطلاق می‌شود. در این مرحله دانشجویان با مبانی علوم پایه، همچون فیزیک، شیمی و زیست‌شناسی و جانورشناسی آشنا می‌شوند و در دو نوبت امتحان نیز شرکت می‌کنند.

مرحله اول امتحانات پس از ترم دوم تحصیلی و شامل مبانی علوم پایه می‌شود. و مرحله دوم امتحانات، پس از نیم سال پنجم تحصیلی و در ارتباط با واحدهای تخصصی دندان‌پزشکی است. دانشجویان پس از پشت سر گذاشتن این دو مرحله از امتحانات وارد دوره دوم تحصیل خواهند شد.

 

 

دوره دوم ، به دوره حضور در کلینیک و مراکز درمانی اطلاق می‌شود. در این دوره، دانشجویان در مراکز درمانی به گذراندن دوره‌های کارآموزی و آشنایی بیشتر با مبانی تخصصی رشته دندانپزشکی در آلمان مشغول می‌شوند. پس از گذراندن این دوره نیز، مرحله پایانی امتحانات که در دوره‌ای شش ماهه برگزار می‌شود، آغاز خواهد شد.

ارزشیابی آنلاین تحصیلی (بدون هزینه)

2 پاسخ

    1. سلام آقای رفیع زاده عزیز
      متاسفانه سنتون رو ذکر نکردید. نفرمودید در حال آماده شدن برای گرفتن مدرک زبان آلمانی هستید یا کلا قصد گرفتن مدرک زبان آلمانی ندارید؟ از نظره تمکن مالی مشکلی هست یا خیر؟
      داشتن سن مناسب یکی از شرایط اصلی برای ورود به کشور آلمان هست. اگر شما قصد گرفتن پذیرش برای رشته های شاخه پزشکی (پزشکی، دندانپزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و …) در کشور آلمان رو دارید، باید حتما” توانایی برقرار کردن ارتباطات به زبان آلمانی رو داشته باشید و مدرک معتبر از موسسه قابل اعتبار اخذ کرده باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتونید به سایت موسسه استادی اینفو مراجعه بفرمائید یا با کارشناسان موسسه استادی اینفو تماس حاصل بفرمائید و با در نظر گرفتن شرایطتون از خدمات پایگاه اطلاع رسانی موسسه استادی اینفو در رابطه با تحصیل در شاخه های رشته پزشکی در آلمان مطلع بشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تحصیلی رایگان