موسسه آبادانی سروش دانش

مدیریت

Seyed Majid Shadmani

مدیریت موسسه

مدیریت موسسه آبادانی سروش دانش (فعال در زمینه اعزام دانشجو به خارج) بر عهده آقای سید مجید شادمانی می باشد. ایشان با توجه به تجربه زندگی در خارج از کشور و همچنین سابقه تدریس در دانشگاههای ایران، به عنوان یک مدرس دانشگاهی با نگرانی ها، خواسته ها و انگیزه های دانشجویان ایرانی علاقمند به تحصیل در خارج از کشور، به خوبی آشنا بوده و از همه مهمتر دغدغه های ذهنی دانشجویان و خانوادهای آنها را به خوبی درک می نمایند.

سابقه و تجربه

آقای شادمانی بیش ۱۳ سال سابقه درخشان در زمینه اعزام دانشجو به کشورهای آلمان، کانادا، سوئد، اتریش، روسیه، اسپانیا و تاجیکستان را دارند، و در تمام این مدت تمام سعی خود را برای رسیدن دانشجویان به اهداف تحصیلی آنها بکار بسته است. درصد رضایت دانشجویان و متقاضیانی که کارهای آنها در سالهای اخیر توسط این مجموعه و آقای شادمانی انجام گرفته است، گویای این مسئله می باشد. ایشان همچنین مدیریت موسسه اعزام دانشجوی «سروش دانش پرشین» (با مجوز رسمی وزارت علوم ایران) را نیز از ابتدای تاسیس در سال ۱۳۹۰ تا سال ۱۴۰۰ بر عهده داشتند و از سال ۱۴۰۱ تا کنون نیز در موسسه«آبادانی سروش دانش» با تجربه بالایی خود در زمینه تحصیل در خارج از کشور، در راستای موفقیت و رضایت متقاضیان فعالیت می نمایند.

آقای سید مجید شادمانی با تسلط کامل و قوی در زمینه های مختلف تحصیل در خارج از ایران، اعم از: انتخاب رشته ها و دانشگاه ها و هدایت تحصیلی، آشنایی با آینده کاری رشته های مختلف تحصیلی در ایران و دیگر  کشورها، مشکلات، نگرانی ها و دغدغه های دانشجویان ایرانی در خارج از کشور، مزایا و معایب تحصیل در خارج، و در نهایت چگونگی دریافت ویزای دانشجوئی، در جلسات مشاوره ای خود، تمامی مسائل و موارد لازم را برای متقاضیان تشریح می نماید تا متقاضی با خیالی آسوده قدم در این مسیر نهاده و آن را با موفقیت به پایان رساند.

در پایان از شما به خاطر اعتمادی که به این مجموعه و مدیریت و کارکنان آن دارید، تشکر و قدردانی می گردد.

با ما همراه باشید.

ارزشیابی آنلاین تحصیلی (بدون هزینه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تحصیلی رایگان